شارژ بی سیم خودروهای بدون سرنشین

آلفابت پروژه رانندگی خودکار را با ادامه آزمایش‌ها در جاده‌های واقعی در Mountain view، California، Austin، Texas و اخیرا در Kirkland  و Washington که مجموعا به 1.4 میلیون مایل می‌رسد به خوبی پیش می‌برد. مکان‌هایی که جهت آزمایش خودرو استفاده می‌شوند در حال افزایش است و هر روز مجموعه پیچیده تری به دانش این خودروها افزوده می‌شود.

شارژ بی سیم خودروهای بدون سرنشین

مکان‌هایی که جهت آزمایش خودرو استفاده می‌شوند در حال افزایش است و هر روز مجموعه پیچیده تری به دانش این خودروها افزوده می‌شود.

به گزارش کلیک، یکی از اصلی‌ترین آزمون ها که دارندگان خودروهای برقی به آن آگاهی دارند، ظرفیت باطری است. به استثنای برخی از ایستگاهای شارژ که در اینطرف و آنطرف پراکنده‌اند، بیشتر سفرهایی که با خودروهای برقی انجام می‌شود باید از یک مکان آغاز و در همان مکان پایان یابد بطوری که طول عمر باطری به اندازه آن سفر باشد. آلفابت در تلاش است تا شرایط موجود را به روشی منحصربه‌فرد تغییر دهد. طبق اطلاعات کمیسیون ارتباطات فدرال، آلفابت سعی دارد تا شارژ بی‌سیم را در خودروهای بدون سرنشین خود آزمایش کند.

شارژ بی‌سیم در وسایل نقلیه که پیش‌تر در خودروهای برقی تجاری موجود بود در حال حاضر به‌ ندرت در دسترس است و در بیشتر مواقع به اندازه شارژرهای سنتی موجود نیست. در رابطه با آلفابت، ظاهر دو شرکت پیش قدم شده‌اند و سعی دارند تا شرایط را تغییر دهند. شرکت‌های Hevo Power و Momentum Dynamics برخی از لازم آزمایشگاهی را در اختیار آلفابت قرار داد‌ه‌اند اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این آزمایش‌ها هنوز در مراحل ابتدایی است. در حال حاضر تجهیزات شرکت Hevo Power تنها قادر به شارژ 1.5 کیلوواتی هستند که این میزان شارژ برای هر نوع خودروی برقی کند محسوب می‌شود. حتی نمونه‌های اولیه و نسبتا کوچک آلفابت.

به نظر می‌رسد که هنوز آغاز راه است، اما در نهایت یک سیستم شارژکننده با کاربرد آسان برای خودروهای برقی ساخته خواهد شد که به آن‌ها اجازه خواهد داد تا مسافت‌های طولانی را طی کنند. ظاهرا آلفابت فعلا راه طولانی را پیش دارد. اما در نهایت هدف داشتن یک سیستم شارژ بی‌سیم به صورت فراگیر و همچنین ده‌ها ایستگاه سراسری است که در واقع افراد بتوانند به راحتی خودروی خود را بر روی آن (شارژر بی‌سیم) قرار دهند، اتاقی در هتل رزرو کنند و سپس به‌ خوشگذرانی خود ادامه دهند. این مسئله برای افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای برقی دارند یک مزیت به شمار می‌رود، به خصوص آن‌هایی که از خودروهای بدون سرنشین به عنوان راننده روزمزه خود استفاده می‌کنند و یا مانند Urben (نام یک شرکت حمل‌ونقل) که تصمیم دارد از آن‌ها در ناوگان حمل‌ونقل خود استفاده کند.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر