کد خبر:1018753
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

شارژ بی سیم خودروهای بدون سرنشین

alphabet self-driving car

آلفابت پروژه رانندگی خودکار را با ادامه آزمایش‌ها در جاده‌های واقعی در Mountain view، California، Austin، Texas و اخیرا در Kirkland  و Washington که مجموعا به 1.4 میلیون مایل می‌رسد به خوبی پیش می‌برد.

مکان‌هایی که جهت آزمایش خودرو استفاده می‌شوند در حال افزایش است و هر روز مجموعه پیچیده تری به دانش این خودروها افزوده می‌شود.

به گزارش کلیک، یکی از اصلی‌ترین آزمون ها که دارندگان خودروهای برقی به آن آگاهی دارند، ظرفیت باطری است. به استثنای برخی از ایستگاهای شارژ که در اینطرف و آنطرف پراکنده‌اند، بیشتر سفرهایی که با خودروهای برقی انجام می‌شود باید از یک مکان آغاز و در همان مکان پایان یابد بطوری که طول عمر باطری به اندازه آن سفر باشد. آلفابت در تلاش است تا شرایط موجود را به روشی منحصربه‌فرد تغییر دهد. طبق اطلاعات کمیسیون ارتباطات فدرال، آلفابت سعی دارد تا شارژ بی‌سیم را در خودروهای بدون سرنشین خود آزمایش کند.

شارژ بی‌سیم در وسایل نقلیه که پیش‌تر در خودروهای برقی تجاری موجود بود در حال حاضر به‌ ندرت در دسترس است و در بیشتر مواقع به اندازه شارژرهای سنتی موجود نیست. در رابطه با آلفابت، ظاهر دو شرکت پیش قدم شده‌اند و سعی دارند تا شرایط را تغییر دهند. شرکت‌های Hevo Power و Momentum Dynamics برخی از لازم آزمایشگاهی را در اختیار آلفابت قرار داد‌ه‌اند اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این آزمایش‌ها هنوز در مراحل ابتدایی است. در حال حاضر  تجهیزات شرکت Hevo Power تنها قادر به شارژ 1.5 کیلوواتی هستند که این میزان شارژ برای هر نوع خودروی برقی کند محسوب می‌شود. حتی نمونه‌های اولیه و نسبتا کوچک آلفابت.

به نظر می‌رسد که هنوز آغاز راه است، اما در نهایت یک سیستم شارژکننده با کاربرد آسان برای خودروهای برقی ساخته خواهد شد که به آن‌ها اجازه خواهد داد تا مسافت‌های طولانی را طی کنند. ظاهرا آلفابت فعلا راه طولانی را پیش دارد. اما در نهایت هدف داشتن یک سیستم شارژ بی‌سیم به صورت فراگیر و همچنین ده‌ها ایستگاه سراسری است که در واقع افراد بتوانند به راحتی خودروی خود را بر روی آن (شارژر بی‌سیم) قرار دهند، اتاقی در هتل رزرو کنند و سپس به‌ خوشگذرانی خود ادامه دهند. این مسئله برای افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای برقی دارند یک مزیت به شمار می‌رود، به خصوص آن‌هایی که از خودروهای بدون سرنشین به عنوان راننده روزمزه خود استفاده می‌کنند و یا مانند Urben (نام یک شرکت حمل‌ونقل) که تصمیم دارد از آن‌ها در ناوگان حمل‌ونقل خود استفاده کند.

منبع: androidheadlines

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
بهترین نرم‌افزار خدمات پس از فروش که شاید نیاز مجموعه شما هم باشد

خدمات پس از فروش شامل هرگونه پشتیبانی و خدماتی می‌شود که کسب‌وکار بعد از...

رفع فیلتر واتساپ در ایران تکذیب شد

در ساعات گذشته خبری مبنی بر رفع فیلتر پیام رسان واتساپ در فضای مجازی منتشر...

ضرر 11 روز قطعی اینترنت معادل یک سال درآمد نفت ایران
ضرر 11 روز قطعی اینترنت معادل یک سال درآمد نفت ایران

با برآوردهای صورت گفته به واسطه ضرری که قطعی اینترنت به کسب و کارهای آنلاین و...

مشخصات و قیمت گوشی ردمی نوت 11R شیائومی

شرکت شیائومی طبق وعده قبلی خود سرانجام روز جمعه از گوشی Redmi Note 11R با نمایشگر...

خطرات نصب فیلترشکن ملی برای کاربران ایرانی

در حالی دستور فیلتر شدن بسیاری از سایتها و پلتفرم های خارجی به وزارت ارتباطات...

همکاری دیجی‌پی و بانک ملت وارد فاز عملیاتی شد

ثبت بیش از ۳هزار میلیارد تومان درخواست وام در فاز آزمایشی

پیشنهاد مرکز نمایندگی Ott درباره خرید بیسیم واکی تاکی

Ott ارائه دهنده بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه خرید و فروش بهترین و ارزان...

توقف همیشگی سرویس گوگل استادیا در تاریخ 28 دی 1401

گوگل اعلام کرده است که سرویس استریم بازی خود استادیا را متوقف می کند. این...

تبعات منفی محدودیت و فیلترینگ اینترنت در ایران حتی سنگین تر از تحریم ها

در حالی که به نظر می رسد فصل جدید استفاده در اینترنت با محدودیت های شدید در...

بیانیه انجمن تجارت الکترونیک در محکومیت قطع اینستاگرام و محدودیت اینترنت
بیانیه انجمن تجارت الکترونیک در محکومیت قطع اینستاگرام و محدودیت اینترنت

انجمن تجارت الکترونیک ایران با صدور بیانیه ای ضمن اعتراض به محدودیت های...