پردازنده جادویی گلکسی نوت ۷ چشم ها را خیره کرد!

پرچمدار جدید سامسونگ که بنابر اخبار از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۳ برخوردار است، توانست امتیاز قابل توجهی را در بنچمارک از آن خود کند.

پردازنده جادویی گلکسی نوت ۷ چشم ها را خیره کرد!

به گزارش کلیک، پردازنده اگزینوس ۸۸۹۳ سامسونگ گلکسی نوت ۷ از طریق آزمون بنچمارک Geekbench توانست با کسب امتیاز های فوق العاده بالا، توجه همگان را به خود جلب کند. مدل SM-N935F نیز، که تصور می شود یک نوع متفاوت از گلکسی نوت ۷ باشد، با ۴ گیگابایت رم در لیست قرار گرفت. موردی که از سامسونگ انتظار می رود، این است که در نسخه نهایی گلکسی نوت ۷، این پرچمدار را با ۶ گیگابایت رم تجهیز کند.

شایان ذکر است که در فرایند بنچمارک، امتیاز تک هسته ای ۲۳۰۰ و امتیاز چند هسته ای مقدار جالب توجه ۸۱۱۰ بود. این بنچمارک در حالی گلکسی نوت ۷ را مورد بازبینی قرار داد که اندروید ۶٫۰٫۱ بر روی آن نصب بود. روز قبل از این آزمایش، ورژن دیگری از گلکسی نوت ۷ یعنی SM-N930F با نسخه قدیمی تری از پردازنده اگزینوس(۷۴۲۰) مورد آزمایش قرار گرفته بود و حتی با این وجود که از اندروید ۷٫۰ بهره مند بود، این پردازنده ی ضعیف تر به ترتیب برای بخش تک هسته ای و چند هسته ای امتیاز های ۹۰۹ و ۳۷۶۸ را به دست آورد.

انتظار می رود گلکسی نوت ۷ برای فروش در سرتاسر دنیا به جز چین و ایالات متحده، با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۳ به دست کاربران برسد، اما در چین و ایالات متحده، از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ برای این پرچمدار استفاده خواهد شد. تاریخ رونمایی از این فبلت در تاریخ دوم آگوست خواهد بود؛ هر چند که تنها مدت کوتاهی بعد از این تاریخ، فروش رسمی این فبلت آغاز خواهد شد.

Capture

ارسال نظر