اضافه شدن آلکسا به تلویزیون های آمازون

با اضافه شدن Alexa به تلویزیون های نسل دوم آمازون، امکانات بیشتری به آنها اضافه شد.

اضافه شدن آلکسا به تلویزیون های آمازون

به گزارش کلیک، کمپانی آمازون از طریق ستاپ باکس Fire TV نسل دوم خود، Alexa را به تلویزیون وارد کرده و اکنون، این شرکت تنها بعد از چند ماه همین کار را برای دارندگان باکس اورجینال انجام می دهد. دارندگان Fire TV و گیرنده Fire TV یک به روز رسانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد که دستیار شخصی آمازون را به سخت افزارهای قدیمی تر اضافه خواهد کرد، این کار از امروز آغاز شده و تا چند هفته ادامه خواهد داشت. هر دو دستگاه از قبل دارای قابلیت جستجوی صوتی برای یافتن فیلم ها و نمایش های تلویزیونی برای تماشا هستند، اما Alexa قابلیت های بیشتری را به این ترکیب اضافه می کند.

amazon-firetv-screenshot-home-1500x844

اگرچه نرم افزار Alexa تمام کاربردهای اسپیکر Amazon Echo را ندارد، اما هنوز می تواند برای موارد مفیدی مانند اطلاع از وضعیت آب و هوا، وضعیت ترافیکی و امتیازات ورزشی به کار برده شود. همچنین از Alexa بر روی Fire TV می توان برای یافتن رستوران های محلی، کنترل محصولات اتوماتیک خانگی ویژه و سفارش دوباره خریدهای قبلی شما از آمازون استفاده کرد.

همچنین به روز رسانی آتی این نرم افزار به دارندگان گیرنده Fire TV این امکان را می دهد تا از هدفون های بلوتوثی برای گوش کردن به موارد صوتی خصوصی خود استفاده کنند. و در نهایت این نرم افزار سرویس اشتراک محتوا را بهبود می دهد، به طوری که به مشتریان اجازه می دهد برای سرویس Showtime یا Starz مستقیماً از طریق ستاپ باکس خود و بدون کابل ثبت نام کنند.

منبع : MSN

ارسال نظر