آمازون دستگاه رسانه ای خود با نام Fire TV را ارتقا می دهد

وسایل رسانه  پیشرفت بسیار  چشم گیری در طول دو سال گذشته داشته اند و به خوبی مورد استفاده قرار گرفته اند و یقینا در سال 2016 با قدرت و کیفیت بیشتری وارد بازار می شوند.

آمازون دستگاه رسانه ای خود با نام Fire TV را ارتقا می دهد

به گزارش کلیک ، در حقیقت در چند ماه اخیر موجی بزرگ برای فروش جدید ترین و به روز ترین نسل وسایل رسانه ای دیده شده است. آمازون یکی از این کمپانی هایی است که روی این سطح از وسایل رسانه ای سرمایه گذاری عظیمی کرده است. از نظر خودشان کمپانی آمازون اخیرا دو دستگاه ارتباطی را معرفی کرده است. اولین وسیله ی ارتباطی که به نسبت قدرتمند تر است Amazon Fire Tv نام دارد که به نظر می رسد یک وسیله ی ارتباطی مستقل شود که شباهت بسیاری با وسایل ارتباطی که Android TV پیشنهاد کرده است داشته باشد. در مقابل دستگاه ارتباطی Fire Tv Stick امکانات و آپشن های مقرون به صرفه تری دارد که باعث استفاده ی مشابه و حتی فرا تر از دستگاه Fire TV می شود البته در سایز بسیار کوچک تر و قدرت کارخانه ی کمتر.

به هر حال هر کدام از این دو وسیله ی ارتباطی کمپانی آمازون را که انتخاب کنید باید بدانید که دستگاه Fire TV این کمپانی در حال حاضر به ثروت محتوا و برنامه های کاربردی و بازی های جدیدی که اخیرا تولید شده است دست پیدا کرده است. در حال حاضر کمپانی آمازون در وضعیتی قرار گرفته است که اولین دستگاه ارتباطی آن یعنی فایر تی وی از بیش از 4000 کانال ارتباطی و برنامه و بازی که تعدادشان بسیار بیشتر از وسایل ارتباطی دیگر است استفاده می کند. بر اساس گفته ی معاون شرکت یعنی استیو کین : "ما بسیار هیجان زده و خشنود هستیم که دستگاه ارتباطی فایر تی وی به عنوان بهترین وسیله ی ارتبازی در ایالات متحده ی آمریکا شناخته شد و همچنین خوشحالیم از این که مشتریان علاقه ی بسیاری به این دستگاه ارتباطی پیدا کرده اند". معاون هم چنین خاطر نشان می کند که این حجم افزایش در محتوا دقیقا نتیجه ی محبوبیت دستگاه ها در سطحی برابر با سطح توقع مصرف کنندگانی است که به نوبه ی خودشان توسعه دهندگان را هر چه بیشتر به سمت خواسته ها و علایق خودشان سوق می دهند. از این رو این قشر از مشتریان خاص توسعه دهندگان را وادار به ادامه کار با ساختن برنامه های کاربردی و بهتر می کنند.

به طور کلی کمپانی آمازون از اول ماه سپتامبر شروع به معرفی این محصول خود یعنی فایر تی ور کرده است. آن ها هم چنین بیش از 1000 برنامه ی کاربردی جدید و کانال های ارتباطی و بازی های فراوان اضافه کرده اند. آخرین ورژن این محصول تنها تا آخر این هفته وارد بازار می شود و شامل برنامه های NBC Sports ; Watch HG TV; Watch Food Network ; Watch Traval Channel and Fox now و تعدادی برنامه ی دیگر میشود. در میان بازی هایی که کمپانی آمازون در آخرین ورژن خود اضافه کرده است در طول چند ماه اخیر بر روی چند عنوان تاکید بیشتری کرده است که شامل بازی های Shovel Knight ; Telltale's Minecraft: Story Mode, Dark Echo, and Olli Olli 2 می شود.

منبع : androidheadlines

ارسال نظر