90 هزار شرکت انگلیسی از سرویس کسب و کار آمازون استفاده می‌کنند

رسانه کلیک - تنها 8 ماه از عرضه سرویس کسب و کار آمازون گذشته و حالا بیش از 90 هزار کمپانی در انگلستان از آن استفاده می‌کنند.

90 هزار شرکت انگلیسی از سرویس کسب و کار آمازون استفاده می‌کنند

سرویس کسب و کار آمازون برای اولین بار در سال 2015 برای آمریکایی ها منتشر شده بود. توجه های بسیار زیاد به این سرویس کسب و کار، باعث شد تا آمازون از آوریل سال جاری میلادی، آن را برای انگلستان نیز ارائه دهد. جالب اینجاست که استقبال از این سرویس در انگلستان به حد شگفت آوری بالا بوده است.

بیل بورکلند، رئیس بخش کسب و کار آمازون در انگلستان اعلام کرد:

این سرویس یک فروشگاه همه جانبه برای خرید تمامی لوازم مورد نیاز یک کسب و کار است. آنچه ما متوجه شدیم، این است که بسیاری از کسب و کارها سفارش های زیادی را در آمازون ثبت می‌کنند. همین مسئله باعث شد تا ما به این باور برسیم که اهالی کسب و کار آمازون را به عنوان یک تامین کننده مهم می‌شناسند. به همین دلیل ما به فکر ارائه سرویس ویژه برای کسب و کارها افتادیم.

سازمان ملی آمار انگلستان اعلام کرده که به صورت تخمینی ارزش بازار تجارت های الکترونیکی در این کشور 100 میلیارد پوند برآورد شده است.

بورکلند در این باره افزود:

ما از مزیت های آمازون برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان خود استفاده کرده ایم و خدمات کسب و کار آمازون را تمامی جنبه های کاری آنها پوشش داده ایم. ما میدانیم که وقتی مشتریان برای کسب و کار خود محصولی را بخرند، فرایند و نیازهای متفاوتی نسبت به مشتری معمول خواهند داشت.

به طور کل تفاوت اصلی، در نحوه برخورد با مالیات بر ارزش افزوده است. کسب و کارها می‌خواهند میزان این مالیت و قیمت خالص محصول را بدانند. کسب و کارها همچنین فاکتورهای فروش متفاوتی با درج مالیات بر ارزش افزوده نیاز خواهند داشت. ما از این مسئله برای تغییر تجربه مشتریان خود در کسب و کارها استفاده کرده‌ایم. سرویس کسب و کار آمازون برای تمامی مشاغل از بنگاه های معاملاتی کوچک تا شرکت های بزرگ متفاوت خواهد بود

البته بورکلند هیچ اطلاعاتی از حضور کسب و کارهای عضو شاخص ۱۰۰ بورس اوراق بهادار فایننشیال تایمز در لیست استفاده کنندگان این سرویس ارائه نداد.

سرویس کسب و کار آمازون از همین حالا موارد مختلف مورد نیاز برای تجارت های مختلف نظیر مالیات بر ارزش افزوده را در فاکتورهای خود درج می‌کند. آمازون تصمیم دارد در سال 2018 قابلیت های بهتری را برای کسب و کارهای مختلف ارائه دهد. سیستم فروش آمازون در حال ایجاد ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و فروشندگان است.

ارسال نظر