هم اکنون کنترلر Xbox One Elite را خریداری کنید

در اواخر سال میلادی جاری کمپانی بزرگ و محبوب مایکروسافت از کنترلر های جدید کنسول ایکس باکس وان با نام کنترلر Xbox One Elite رونمایی کرد. کمپانی مایکروسافت هرگز پیش بینی نمی کرد که این کنترلرهای ایکس باکس وان الیت فروش بسیار بالایی را تجربه کنند اما خوشبختانه در تعطیلات کریسمس سال میلادی 2016 این کمپانی توانست به فروش بالایی دست پیدا کند. به طوری که تقاضا برای این محصول آنقدر زیاد بود که پس از چند روز دیگر این محصول در انبار هیچ فروشگاهی حتی فروشگاه رسمی کمپانی مایکروسافت نیز پیدا نمی شد. در حال حاضر نیز هیچ فروشگاهی کنترلر ایکس باکس وان الیت را برای فروش قرار نداده و همچنان بسیاری از دارندگان کنسول ایکس باکس وان منتظر موجود شدن این کنترلر هستند. به تازگی بر اساس اطلاعات منتشر شده، شعبه ایتالیا خرده فروش بزرگ آمازون این محصول را برای پیش فروش قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

هم اکنون کنترلر Xbox One Elite را خریداری کنید

کمپانی مایکروسافت هرگز پیش بینی نمی کرد که این کنترلرهای ایکس باکس وان الیت فروش بسیار بالایی را تجربه کنند اما خوشبختانه در تعطیلات کریسمس سال میلادی 2016 این کمپانی توانست به فروش بالایی دست پیدا کند. به طوری که تقاضا برای این محصول آنقدر زیاد بود که پس از چند روز دیگر این محصول در انبار هیچ فروشگاهی حتی فروشگاه رسمی کمپانی مایکروسافت نیز پیدا نمی شد. در حال حاضر نیز هیچ فروشگاهی کنترلر ایکس باکس وان الیت را برای فروش قرار نداده و همچنان بسیاری از دارندگان کنسول ایکس باکس وان منتظر موجود شدن این کنترلر هستند. به تازگی بر اساس اطلاعات منتشر شده، شعبه ایتالیا خرده فروش بزرگ آمازون این محصول را برای پیش فروش قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، طبق اطلاعات درج شده در منابع معتبر خارجی، شعبه ایتالیا فروشگاه آمازون کنترلر ایکس باکس وان الیت را در وب سایت رسمی خود برای پیش فروش قرار داده است. اگر شما هم منتظر موجود شدن این کالا هستید، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون این محصول را پیش خرید کنید چرا که در حال حاضر تنها این فروشگاه کنترلر Xbox One Elite را برای فروش قرار داده است.

چند روز پیش شعبه ایتالیا خرده فروش آمازون تبلیغات خود را در زمینه فروش کنترلر ایکس باکس وان الیت آغاز کرده است و این فرصت یکی از بهترین فرصت ها برای گیمرها و دارندگان کنسول Xbox One کشور ایتالیا محسوب می شود. لازم به ذکر است که تعداد این کنترلرها مانند همیشه محدود خواهند بود و به همین خاطر برای تضمین خریدتان، حتما این محصول را پیش خرید کنید.

قیمت نهایی کنترلر Xbox One Elite در این فروشگاه 149.99 یورو اعلام شده است. همچنین این محصول در تاریخ 8 فبریه سال میلادی جاری در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. پیش خرید کردن این محصول خیلی بهتر از منتظر ماندن برای خرید نهایی است چرا که طبق پیش بینی ها در روز 8 فبریه این محصول به اتمام خواهد رسید.

در حال حاضر کنترلر ایکس باکس وان الیت تنها در شعبه ایتالیا خرده فروش آمازون موجود می باشد. در اوایل ماه میلادی جاری فروشگاه های بزرگی همچون گیم اسپارت و بست بای این محصول را برای فروش قرار داده بودند اما به دلیل استقبال بی نظیر مردم در حال حاضر این محصول در این دو فروشگاه ناموجود است.

کمپانی مایکروسافت هم اکنون محبوبیت کنترلر ایکس باکس وان الیت را می داند. این کمپانی قبل از عرضه این محصول پیش بینی می کرد که قیمت 149 دلار برای این کنترلر بسیار بالاست و گیمرهای بسیار کمی اقدام به خرید این کنترلر خواهند کرد اما همه اتفاقات طبق پیش بینی های این شرکت پیش نرفت و حتی دارندگان نسخه معمولی ایکس باکس وان که هر کدام کنترلر معمولی ایکس باکس وان را داشته اند، ترجیح دادند که یک کنترلر الیت نیز خریداری کنند. این پیش بینی اشتباه باعث تولید کم این کنترلر شد و در نهایت شاهد ناموجود بودن این کنترلر در سراسر جهان هستیم.

البته چند هفته پیش رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که این کمپانی در حال تولید کنترلرهای الیت کنسول Xbox One است و بزودی این کنترلر در بییشتر فروشگاه ها موجود خواهد بود و علاقه مندان می توانند این کنترلر را خریداری کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص کنترلر های الیت کنسول ایکس باکس وان چیست؟ آیا شما این کنترلر را خریداری کرده اید و یا قصد خرید آن را در ذهن دارید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of The Fanboy

ارسال نظر