آمازون به دنبال ساخت سریال ارباب حلقه ها

رسانه کلیک – به نظر می‌رسد آمازون در حال مذاکره با شرکت برادران وارنر و صاحب امتیاز آثار تالکین است تا بتواند سریال ارباب حلقه ها را بسازد.

آمازون به دنبال ساخت سریال ارباب حلقه ها

سریال بازی تاج و تخت را می‌توان یکی از برترین سریال‌های ساخته شده تاکنون دانست. هزینه بسیار زیاد برای ساخت این سریال باعث شده تا کمتر عنوانی از نظر کیفیتی توان رقابت با آن را داشته باشد. البته این موضوع احتمالا در آینده تغییر خواهد کرد.

آمازون در حال مذاکره با صاحب امتیاز آثار تالکین و شرکت برادران وارنر است تا بتواند سریال ارباب حلقه ها را بسازد. جف بیزوس ، مدیرعامل آمازون شخصا در مذاکرات شرکت کرده و به روند آن نظارت دارد.

ساخت چنین سریالی نیاز به بودجه کلان نیز دارد که البته آمازون با ساخت برنامه‌هایی مانند گرند تور ثابت کرده است که در تامین بودجه برای ساخت پروژه‌های بزرگ مشکلی ندارد.

هنوز هیچ یک از طرف‌های قرارداد بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده‌اند و نمی‌دانیم که آیا به توافق رسیده‌اند یا خیر. رسیدن این دو شرکت به توافق به معنای شروع ساخت این سریال است. البته باید در نظر گرفت که تا زمان آماده شدن و پخش این سریال فاصله زیادی داریم.

با این حساب بعید به نظر می ٰسد که به این زودی‌ها شاهد پخش سریال ارباب حلقه ها باشیم. در حال حاضر تنها می‌توانیم صبر کنیم و ببینیم که آمازون چه سورپرایزی برای ما تدارک دیده است.

ارسال نظر