دستیار الکسا به استریم سرویس Amazon Music Unlimited آمد

رسانه کلیک – شرکت آمازون به‌ تازگی تغییری در استریم سرویس Amazon Music Unlimited خود ایجاد کرده و دستیار مجازی خود، الکسا را وارد این سرویس کرده است.

دستیار الکسا به استریم سرویس Amazon Music Unlimited آمد

شرکت آمازون دستیار مجازی خود الکسا را به سرویس آمازون موزیک آن لیمیتد (Amazon Music Unlimited) آورده است که با استفاده از این دستیار صوتی می‌توان با گفتن یک کلمه به موزیک بعدی رفت.

کاربران آمازون موزیک با سیستم‌ های عامل اندروید و آی او اس در کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و استرالیا می‌توانند از دستیار آمازون بر روی سرویس استریم موزیک آمازون استفاده کنند.

سرویس Amazon Music Unlimited یکی از رقبای سرسخت اسپاتیفای است که هر روز قدرتمندتر از قبل ظاهر می‌شود. حالا آمازون امکان جستجو با صدای خود کاربر را در برنامه اضافه کرده و دیگر نیازی نیست کاربر چیزی را تایپ کند.

پل فرث ، مدیر بخش آمازون موزیک در رابطه با این تصمیم جدید آمازون گفت: «کاربران به‌ راحتی می‌توانند با الکسا صحبت کنند و از او بخواهند در لیست آهنگ‌ها به آهنگ بعدی یا قبلی برود یا حتی می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود را با پرسیدن از الکسا پیدا کنند».

حالا الکسا به یکی از رقبای اصلی سیری تبدیل‌ شده است و کاربران به‌راحتی می‌توانند با گفتن اسم آهنگ مورد نظرشان آن را در سیستم موسیقی آمازون پیدا کنند.

ارسال نظر