ارسال نشدن کالاها مشکل دیگر آمازون پس از شیوع کرونا

رسانه کلیک - افزایش تقاضای شدید مردم برای خرید، آمازون را با چالش‌های لجستیکی مواجه کرده است. این شرکت برای تامین کالاها تلاش زیادی می کند، ولی تعطیلی برخی کارخانه ها در چین و کشورهای دیگر روند تامین را با مشکل روبرو کرده است.

ارسال نشدن کالاها مشکل دیگر آمازون پس از شیوع کرونا

آمازون اعلام کرد شیوع ویروس کرونا تحویل به موقع کالاها در سرویس پرایم را با اختلال مواجه کرده و حتی برخی اقلام ضروری زود مصرف مشتریان نیز رو به اتمام است.

آمازون با انتشار بیانیه‌ای از افزایش شدید خریدهای اینترنتی و تاخیر در ارسال سفارشات خبر داد. همچنین آمازون اعلام کرد که به شکل شبانه روزی در حال همکاری با فروشندگان است تا از موجود بودن تمامی کالاها اطمینان حاصل کرده و با افزایش نیروها، تمامی سفارشات را طبق زمانبندی به دست خریداران برساند.

برخی از کالاهای پرفروش مثل آب معدنی و دستمال توالت در آمازون تمام شده‌اند و مشتریان که تا پیش از بحران کرونا کالاها را بسیار سریع (طی یک یا دو روز) دریافت می‌کردند، حالا باید سفارشات خود را چند روز دیرتر تحویل بگیرند. به گفته این شرکت، کالا پس از اضافه شدن به سبد خرید، چهار روزه به دست مشتری می‌رسد.

سرویس « Amazon Prime» نیز که کالاها را یکی دو روزه ارسال می‌کرد، به خاطر شیوع ویروس کرونا، سفارش‌ها را با تاخیر به دست مشتریان می‌رساند. سرویس های سوپرمارکتی آمازون یعنی «Prime Now» و «Amazon Fresh» نیز تا چندین روز در تأمین کالاها دچار مشکل شدند و نتوانستند سفارشات را تحویل دهند.
از طرفی به‌نظر می‌رسد بعضی کارمندان مرکز تامین این فروشگاه سرکار حاضر نشده و دورکاری می‌کنند.
ارسال نظر