آمازون درصد همکاری در فروش سیستم affiliate را کاهش داد

رسانه کلیک - با اعلام غول تجارت الکترونیک آمازون، این شرکت قصد دارد درصد فروش افراد حاضر در سیستم همکاری در فروش (affiliate) خود را کاهش دهد. این تغییر از تاریخ 21 آوریل اعمال می‌شود.

آمازون درصد همکاری در فروش سیستم affiliate را کاهش داد

طبق گزارش CNBC ، آمازون اعلام کرده است که این نرخ کمیسیون را در دسته های مختلف اجناس کاهش می دهد. این تغییرات در برخی موارد کاملا چشمگیر است؛ به عنوان مثال درصد فروش انواع مبلمان از 8 درصد به 3 درصد کاهش یافته است. همچنین نرخ کمیسیون برخی کالاها را از 5 درصد به 1 درصد کاهش داده است.

این اتفاق می‌تواند تاثیر زیادی در میزان فروش این شرکت و کالاهایی که به مراقبت‌های بهداشتی در برابر کرونا مربوط هستند داشته باشد. همچنین آمازون اعلام نکرده است که این تغییرات به خاطر شیوع ویروس کرونا است یا خیر. اما شیوع این بیماری تغییرات زیادی در عملکرد آمازون به وجود آورده است.

این شرکت به دلیل شیوع این بیماری مجبور شد روی حمل و نقل لوازم پزشکی و مواد ضدعفونی تمرکز کند. همچنین مجبور شد ۱۰۰هزار کارگر برای بخش انبار و ارسال کالا استخدام کند اما همچنان با میزان حجم سفارش مشتریان در خانه مانده درگیر است. از طرفی پس از اعتراض کارگران در مورد عدم وجود وسایل ایمنی کافی در برابر این بیماری، آمازون اقدامات ایمنی خود را بهبود بخشید.

ارسال نظر