اپلیکیشن جدید آمازون محتویات درون بسته را بدون بازکردن نشان می دهد

فروشگاه آمازون به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن گوشی های آیفون ارائه داده که به شما امکان می دهد درون بسته دریافتی خود را بدون باز کردن آن مشاهده کنید.

اپلیکیشن جدید آمازون محتویات درون بسته را بدون بازکردن نشان می دهد

به گزارش کلیک، با طی شدن ماه نوامبر و نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال نو میلادی، بسیاری از افراد شروع به خریدن کالا های جدید برای خود می کنند. شرکت آمازون با ارائه دادن تخفیفات چشمگیر در محصولاتش، سهم بزرگی را از این خرید ها کسب کرده است و هر سال نیز نسبت به سال قبل پیشرفت بیشتری را تجربه می کند. اما امسال آمازون علاوه بر ارائه این تخفیفات فوق العاده، اپلیکیشن iOS خود را با قابلیت جدیدی به روز کرده است: این قابلیت به صاحبان گوشی های آیفون اجازه می دهد تا بدون باز کردن جعبه، محتویات درون آن را مشاهده کنند که برای سفارش هدیه بسیار عالی است.

این قابلیت جدید Package X Ray نام داشته و بسیار جالب است. Package X Ray به شما اجازه می دهد تا با استفاده از آیفون خود، بسته دریافتی را اسکن کرده و بدون باز کردنش از محتویات داخل آن آگاه شوید. این بهترین زمان برای معرفی چنین قابلیتی از طرف آمازون محسوب می شود. برای استفاده از Package X Ray، کافیست اپلیکیشن Amazon را روی آیفون اجرا کرده و پس از لمس آیکون دوربین، گزینه Package X Ray را انتخاب کنید. سپس بار کد موجود روی جعبه دریافتی از آمازون را در کادر قرار دهید. پس از این که اسکن بار کد با موفقیت انجام شود، یک صفحه روی گوشی به نمایش در می آید و هر چیزی که درون بسته وجود دارد را به شما نشان می دهد. اگر کالا های مختلفی درون یک بسته وجود داشته باشد، اپلیکیشن به شما اجازه می دهد که هر کدام را جداگانه انتخاب کرده و اطلاعات کامل آن مثل: قیمت، زمان سفارش و دیگر موارد را مشاهده کنید.

screenshot-18

ممکن است برخی افراد از نقض حریم شخصی خود و مشاهده محتویات بسته های آنان توسط دیگران نگران شوند. اما آمازون برای این مشکل هم راه حلی اندیشیده است. این شرکت در فیلمی که برای معرفی این قابلیت در یوتیوب منتشر کرده، اعلام کرده است که شما نمی توانید محتویات بسته هایی که متعلق خودتان نیست را مشاهده نمایید. هنوز مشخص نیست که آیا فقط خریدار می تواند مواد داخل بسته را مشاهده کند و یا افراد دیگری که به حساب کاربری آن شخص متصل هستند نیز می توانند این کار را انجام دهند یا خیر، ولی قطعا افراد غریبه نمی توانند از محتویات داخل بسته آگاه شوند.

این به روز رسانی مدتی است که عرضه شده و در صورتی که شما هنوز آن را دریافت نکرده اید، به زودی در دسترس شما نیز قرار می گیرد.

ارسال نظر