خانواده Mate 10 احتمالا به صفحه نمایش Ambient مجهز است

رسانه کلیک - تنها چند روز به رونمایی از سری Mate ۱۰ هواوی زمان باقی مانده و در جدیدترین شایعات، مشخصات بیشتری از این مدل لو رفته است. به گفته برخی منابع آگاه احتمالاً این سری مجهز به صفحه نمایش Ambient است.

خانواده Mate 10 احتمالا به صفحه نمایش Ambient مجهز است
در حالی که تنها چند روز به رویداد هواوی باقی مانده ، شایعات بسیاری دست به دست می‌چرخد که هواوی بعضاً آن‌ ها را تأیید می‌کند . طبق این اخبار، تمام مدل‌های خانواده Mate ۱۰ مجهز به اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI ۸٫۰ است. همچنین اکثر مدل‌های این سری، دارای پردازنده هوشمند کایرین ۹۷۰ است.
شایعات حاکی از آن است که هواوی قصد دارد تا مشخصات جدیدتری را به علاقه‌مندان معرفی کند. این شرکت در معرفی Mate ۹ از دستگاهی استفاده کرد که شبیه DeX سامسونگ است. احتمال می‌رود این دستگاه همراه با سری Mate ۱۰ نیز در اختیار خریداران قرار گیرد.
از مشخصات منحصر به فرد مدل Mate ۹ این است که می‌توان آ ن را با تکان دادن در حال سکوت قرار داد و یا با بلند کردن دستگاه، صدای آن در هنگام دریافت تماس‌های ورودی کم می‌شود . حال بسیاری معتقدند هواوی همین مشخصات را به سری Mate ۱۰ اضافه کرده که از میان آن می‌توان به صفحه نمایش Ambient اشاره کرد.
لازم به ذکر است که هواوی همچنان این موارد را تأیید نکرده است. اما استفاده از صفحه نمایش Ambient کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که هواوی پیش‌تر اعلام کرده بود صفحه نمایش سری Mate ۱۰ احتمالاً LCD است.
یکی از دلایلی که به این شایعات قوت می‌بخشد، سیستم عامل این مدل‌ها است که مدتی پیش لو رفت. حال اگر سیستم‌ عامل Mate ۱۰ را با سیستم‌ عامل سری Mate ۹ مقایسه کنید، متوجه این موضوع می‌شوید که تفاوت‌های فاحشی بین این دو سری وجود ندارد.
ارسال نظر