بازی آمیرزا آنلاین می شود

رسانه کلیک - بازی محبوب آمیرزا در میان غرفه های کافه بازار در الکامپ2018 می درخشد. کاربران زیادی به این غرفه سر زده اند و با تیم سازنده این بازی از نزدیک آشنا شدند.

بازی آمیرزا آنلاین می شود

به گزارش کلیک ؛ شهریار ازهاریان فر یکی از مدیران شرکت نردبان اندیشه فردا در ابتدای صحبت های خود گفت: نمایشگاه امسال به دلیل حمایت مجموعه بازار رونق بیشتری نسبت به سال پیش دارد. جمعیت بیشتری آمده و خیلی ها که اصلا بازی نمی کردند مثل خانم های مسن که سال پیش چنین چیزی نبود .

وی در مورد آمیرزا و استقبال مردمی اش اظهار داشت: ما دو بازی ساختیم با نام های باقلوا و آمیرزا که باقلوا بیشترین تعداد دانلود را در سال 96 داشت و بازی آمیرزا در حال حاضر بیش از 5 میلیون دانلود داشته است. برخی خانم های خانه دار که آمیرزا بازی می کنند، پیش ما آمدند و پیشنهادهای زیادی دادند. اکثرا نسخه iOS را می خواستند یا بعضی ها گفتند چرا همه کلمات را به بازی اضافه نکرده اید.

ازهاریان فر درباره نسخه بعدی آمیرز اظهار داشت: یک بخش آنلاین به بازی اضافه می شود که افراد به شکل دو نفره با هم بازی کنند. این بخش برای یک رکوردگیری بین کاربران بازی آمیرزا خواهد بود.

وی در مورد پروژه های آینده عنوان کرد: دو پروژه بزرگ برای امسال داریم که یکی مزرعه داری یک مزرعه ایرانی است که شما مدیریت آن را در بازی به عهده خواهید گرفت. بازی سپهسالار را داریم که زمان آن بازه زمانی هخامنشیان و ساسانیان است که کاربر از کیان ایران زمین دفاع می کند و نباید اجازه دهید ایران را تصرف کنند. مناطقی نظیر تخت جمشید، ارگ بم، قلعه الموت و دیگر اماکن شبیه سازی شده اند .

ابوالفضل طاهری از اعضای تیم آمیرزا به رسانه کلیک گفت: الکامپ امسال خیلی پرشور برگزار شده و غرفه ما در کافه بازار بازدیدهای بسیار زیادی داشته است. خوشحالیم که مخاطبین را از نزدیک دیدیم.

وی ادامه داد: بازخوردهای بازی خیلی خوب بوده و خاطرات خوبی از بازی داشتند. صحبت هایی در خصوص انتشار جواب مراحل بازی در اینترنت بود که در واقع ما از این مسئله خوشحال نیستیم و این را هم بگویم که چنین اتفاقاتی در همه جای دنیا برای همه بازی ها می افتد. در نسخه های بعدی اتفاقاتی می افتد که چالش بازی حفظ شود. سعی داریم بخش های جانبی به بازی اضافه کنیم.

آمیرزا در نمایشگاه الکامپ امسال در قسمت کافه بازار پذیرای کاربران خود است.

ارسال نظر