گوشی کاملا انعطاف پذیر سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به بازار می آید

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۱۷ پنج پرچمدار جدید از سری Galaxy وارد بازار کند. بنابر این انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار شاهد عرضه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش OLED کاملا انعطاف پذیر باشیم.

گوشی کاملا انعطاف پذیر سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به بازار می آید

به گزارش کلیک، اما آیا این انعطاف پذیری در حد خمیدگی اندک گوشی LG G Flex است؟

جواب منفی است، طبق شایعات بسیار معتبر منتشر شده از بخش آسیایی شرکت سامسونگ سری جدید پرچمدار های Galaxy در سال آینده با قابلیت انعطاف پذیری کامل مانند گوشی های تاشو قدیمی عرضه می شوند. این گوشی ها دقیقا از وسط صفحه نمایش قابل تا شدن است و هیچ تاثیر مخربی نیز روی کیفیت صفحه لمسی نخواهد داشت. طبق اخبار رسیده این دستگاه جزو پنچ پرچمداری است که سامسونگ قصد دارد آن ها را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند و اگر این شایعات حقیقت داشته باشد نام آن Galaxy X خواهد بود.

معمولا شایعاتی که توسط سایت SamMobile در مورد سامسونگ منتشر می شود حقیقت دارد، چرا که بسیاری از اعضای آن در کشور کره جنوبی اقامت داشته و از اوضاع سامسونگ کاملا با خبر اند. این خبر در روز ۱۳ ماه می طی گزارشی مبنی بر فروش باورنکردنی شرکت سامسونگ در سه ماهه اول ۲۰۱۶ با عرضه پرچمدار جدیدش یعنی Galaxy S7 منتشر شد و مدعی است ۵ عدد گوشی پرچمدار از سری Galaxy در سال ۲۰۱۷ روانه بازار می شود. به علاوه، طبق این گزارش از میان این پنج مدل یکی از آن ها که با نام Samsung Galaxy X شناخته می شود به تکنولوژی صفحه نمایش سوپر امولد (Super AMOLED) انعطاف پذیر مجهز است. این تکنولوژی بر خلاف صفحه خمیده ثابت Galaxy S7 امکان تا کردن کامل گوشی هوشمند را فراهم می کند که برای اولین بار در دنیا مطرح می شود.

اخیرا نیز ما مدارک بیشتری مبنی بر اراده سامسونگ برای عرضه Galaxy X در سال ۲۰۱۷ به دست آورده ایم. این شرکت در رویداد اختصاصی صنعت صفحه نمایش ها در سان فرانسیسکو در نمایشگاه SID 2016 از فناوری صفحه نمایش Super AMOLED انعطاف پذیر خود رونمایی کرد. نمونه اولیه به نمایش در آمده نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت بسیار خوبی را شاهد بود و به نظر می رسد این محصول تقریبا آماده است.

منبع: newseveryday

ارسال نظر