اندروید مارشمالو برای گوشی موتو جی در هند منتشر شد

شرکت موتورولا تاکنون سه نسل از گوشی‌های موتو جی از رنج میانی رده را معرفی کرده که آخرین نسخه آن در آگوست سال گذشته همراه با گوشی‌های Moto X Play و Moto X Style وارد بازار شده است.

اندروید مارشمالو برای گوشی موتو جی در هند منتشر شد

تاکنون به تفصیل در مورد این گوشی صحبت کرده ایم و در اینجا در واقع با در نظر گرفتن این امر که موتو جی (نسل دوم) به‌ تازگی در هند به روز رسانی شده است، در مورد پردازشگرش بحث می‌کنیم.
به گزارش کلیک، موتو جی در سپتامبر 2014 معرفی شد و تقریباً تاکنون هم در بازار موجود بوده است. این گوشی هنوز هم در نواحی خاصی در جهان به‌ مانند مناطقی شبیه به هند، تقریباً محبوب است. خوب بنابراین شرکت موتورولا به روز رسانی سیستم‌ عامل گوشی به مارشمالو اندروید 6 برای موتو جی 3 و 4 از این گوشی را در این کشور آسیایی توسعه داده است. با درنظرگرفتن این حقیقت که موتورولا تست را درواقع دو هفته پیش آغاز کرده بود، می‌ دانستیم که به روز رسانی سیستم‌ عامل به‌ زودی وارد بازار می‌شود. به روز رسانی Moto X Style دو ماه پیش رسید و Moto X Play و Moto G (نسل سوم) و Moto G Turbo Edition ماه پیش به روز رسانی شدند. درواقع موتو جی (نسل دوم) در اصل با کیت کت وارد بازار شد؛ اما از آن زمان به بعد دو بار ارتقا یافته است. به‌ هرحال، این به روز رسانی به‌صورت( OTA (Over-The-Air انجام می‌ شود و در این جا به دنبال ورژن v24.41.34 از این نرم‌افزار هستیم. اگر هنوز این نسخه درگوشی شما در دسترس نیست، به‌زودی این گزینه در دسترستان قرار می‌گیرد و می‌ توانید آن را به شکل دستی از طریق تنظیمات گوشی چک کنید.
گوشی موتو جی شرکت موتورولا (نسل دوم) مجهز به صفحه‌نمایش 5 اینچی 720 پیکسلی (720×1280) IPS، همراه با رم 1 گیگ و حافظه داخلی قابل ارتقاء 8 گیگ است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون 400 چهار هسته‌ای که با 1.2 گیگاهرتز کار می‌کند و با پردازنده گرافیکی آدرنو 305، تغذیه می‌شود. یک دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت آن قرار داده‌ شده و یک دوربین 2 مگا پیکسلی در جلوی آن قرار دارد. این گوشی یک باتری جدانشدنی 2.070 میلی‌ آمپر ساعتی با ابعاد 11×70.7×141.5 میلی‌متر و وزن 149 گرم را با خود حمل می‌کند. در نهایت، اگر این نسخه را درگوشی خود ندارید، به‌ زودی این به روز رسانی را دریافت خواهید کرد.

ارسال نظر