اندروید M با امکانات جدید On Tap جذاب تر شد

گوگل اعلام کرده که ویژگی های ترجمه متن، یافتن محتوا و اسکن بارکد را به نرم افزار Google Now on Tap افزوده است.

اندروید M با امکانات جدید On Tap جذاب تر شد

به گزارش کلیک، زمانی که اعلام شد، نرم افزار Google Now on Tap به عنوان بخشی از اندروید M خواهد بود، اما عملکرد واقعی آن تاکنون بسیار ناامید کننده بوده است. گوگل در تلاش برای جذاب تر کردن On Tap، در حال افزودن ویژگی های جدیدی به آن بوده است و در حال حاضر سه قابلیت جدید به آن اضافه کرده است. در آخرین مرحله از آپدیت های آن شما دسترسی آسان تری به ترجمه، یافتن محتوی و اسکن بارکد خواهید داشت.

بستر ترجمه گوگل از قبل بر روی کروم در اندروید کار می کند، اما درباره نرم افزارهای دیگر چطور؟ نرم افزار Google Now on Tap اکنون دارای گزینه ای برای ترجمه متن به زبان بومی شما است. فقط این نرم فزار را اجرا کرده و کارت جدید ترجمه را جستجو کنید. این قابلیت در حال حاضر فقط بر روی گوشی های تنظیم شده به زبان های انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی ، پرتغالی و روسی کار می کند.

همچنین یک دکمه جدید در لیست جستجوهای از پیش تعریف شده برای محتوای شناسایی شده وجود دارد. گزینه " Discover " ( کشف و یافتن) مجموعه ای از محتواهای مرتبط با عبارت انتخاب شده را لیست خواهد کرد. بنابراین، اگرOn Tap عبارت " Samsung" را بر روی صفحه نمایش شما ببیند، شما می توانید یک لیست دنباله دار از آیتم های مرتبط با سامسونگ را مشاهده کنید. این لیست شامل اخبار، ویدئوها و غیره می شود.
قابلیت اسکن بارکد و QR آخرین (و جالب ترین) ویژگی اضافه شده به Now on Tap است. فقط لازم است دوربین خود را فعال کنید و آن را به سمت کد یک محصول بگیرید، سپس On Tap را اجرا کنید. از وقتی که گوگل یک دوربین فوری OCR و تشخیص اشیاء را به On Tap افزوده است ما منتظر این ویژگی بودیم. شما می توانید یک خروجی رمزگشایی شده از کدهای QR را در یک کارت On Tap دریافت کنید و بارکدها لینک های خرید، ارزیابی ها و غیره را نمایش می دهند.
هر سه ویژگی جدید به نظر می رسد که در حال حاضر کار می کنند. بنابراین، بروید و برای اولین بار از استفاده ازGoogle Now on Tap لذت ببرید.

ارسال نظر