اندروید جدید با طعم نوتلا می آید

با شروع سال جدید میلادی، بسیاری از شرکت های ارائه دهنده تکنولوژی با به روز رسانی و یا رونمایی از آخرین فن آوری ها، تلاش در راضی نگه داشتن کاربران دارند. در همین راستا شرکت گوگل هم از برخی ایده ها که در آینده نه چندان دور در دسترس عموم قرار خواهد گرفت رونمایی کرد.به گزارش کلیک، شرکت گوگل از یک نرم افزار پیام رسان جدید، سیستم عامل "Chrome OS"  و همچنین اندروید ورژن "N" پرده برداری کرد.

اندروید جدید با طعم نوتلا می آید

به گزارش کلیک، شرکت گوگل از یک نرم افزار پیام رسان جدید، سیستم عامل "Chrome OS" و همچنین اندروید ورژن "N" پرده برداری کرد.

این نرم افزار پیام رسان که پیش بینی می شود به طور کل سیستم اس ام اس و ام ام اس را در "Hangout" از بین ببرد، به زودی در اندروید قابل دسترس خواهد بود. از دیگر نرم افزار های پیش بینی شده برای اندروید جدید می توان از اسپیلیت اسکرین، ویرایش گر تصاویر ویدیویی نام برد.

همچنین سیستم عامل اندروید جدید با نام "N" هم در راه است. اگرچه هنوز به طور واضح اعلام نشده است که اندروید جدید همان "نوتلا"ست، اما تصاویر کار شده مهر تایید بر این ادعا می زند.
نسخه نهایی اندروید N و نسخه پیش نمایش از سیستم عامل هیبریدی گوگل محصولاتی مجزا از هم هستند و N در همان بازه زمانی معمولش ارائه می گردد در حالی که نسخه ای از اندروید برای PC ها هم که سبک و سیاقی شبیه به Honeycomb دارد در سال 2017 میلادی از راه خواهد رسید.
اگرچه معرفی رسمی نام اصلی اندروید N مساله ای زمان بر برای گوگل خواهد بود، با این حال می توان Nutella را یکی از شگفت انگیزترین خبرهای گوگل برای غافلگیر کردن مخاطبان دانست.

منبع: ARS Technica

ارسال نظر