تغییر در اموجی های اندروید در نسخه اندروید O

برخی از کاربران به خصوص کاربران گوشی های نکسوس و پیکسل گوگل همیشه از اموجی های بی کیفیت و بد سیستم عامل اندروید شکایت دارند. گوگل اخیرا اعلام کرده است که در نسخه جدید سیستم عامل اندروید تغییرات جدیدی در این اموجی ها ایجاد کرده است.

تغییر در اموجی های اندروید در نسخه اندروید O

به گزارش کلیک ، بسیاری از کاربران از این اموجی ها برای نشان دادن حالت احساسی و یا رفتاری خود در لحظه ارسال پیام متنی استفاده می کنند. این موجی ها بیشتر تصاویری ساده و کارتونی از حالات مختلف صورت و یا تصاویری شبیه به آبنبات، شیرین، گل و غیره است. اما بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که اموجی های گوگل بیشتر از این که تصاویری با مزه و جذاب باشند، خسته کننده هستند و کمتر کاربری وجود دارد که ظاهر آن ها را بپسندد.

اما بالاخره گوگل تصمیم خود برای تغییر ظاهر این اموجی ها و بهبود آن ها را در نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید O را اعلام کرده است. هر چند برخی از کاربران از ظاهر این اموجی های راضی هستند اما تعداد زیدی دیگر از کاربران همیشه به خاطر ظاهر اموجی های گوگل شکایت داشته اند. پیش از این گوگل تلاش خود را برای ایجاد تغییرات جزئی در ظاهر اموجی ها با ارائه نسخه فعلی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید N انجام داده بود و اما این بار این شرکت تصمیم گرفته است تا تغییرات عمده تری را با ارائه سیستم عامل اندروید O در اموجی ها ایجاد نماید.

تصویر متن

هنوز کاملاً مشخص نیست نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید O چه زمانی ارائه خواهد شد اما گفته می شود در این سیستم عامل امکان تنظیم فونت و بسته اموجی ها در اندروید O در اختیار کاربران خواهد گرفت. از طرفی برای آن دسته از کاربرانی که از ظاهر جدید اموجی ها راضی نیستند نیز امکان بازگشت به نسخه های قبلی اموجی ها وجود خواهد داشت.

اما اموجی که تصویر بالا مشاهده می شود، نشان می دهد که این اموجی ها قرار است ظاهر جذاب و زیبایی داشته باشند. آن دسته از کاربرانی که به نسخه بتا سیستم عامل اندروید O دسترسی دارند می توانند اموجی های ارائه شده با ظاهر جدید را مشاهده نمایند.

سایر کاربران نیز باید صبر کنند تا نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای تمامی کاربران ارائه شود.

ارسال نظر