اندروید O اواخر تابستان رونمایی می‌شود

رسانه کلیک -  گوگل از اندروید O رونمایی می‌کند. نسخه نهایی این سیستم‌عامل به زودی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد. آن طور که از خبرها بر می آید این نسخه با نسخه‌ای پیشین، تفاوت آنچنانی ندارد و تنها کمی ثبات پیدا کرده است. البته منظور این نیست که این نسخه حرف خاصی برای گفتن ندارد، بلکه ویژگی‌های بیشتری به این نسخه اضافه شده است.

اندروید O اواخر تابستان رونمایی می‌شود

آن طور که از خبرها بر می آید این نسخه با نسخه‌ای پیشین، تفاوت آنچنانی ندارد و تنها کمی ثبات پیدا کرده است. البته منظور این نیست که این نسخه حرف خاصی برای گفتن ندارد، بلکه ویژگی‌های بیشتری به این نسخه اضافه شده است.

گوگل اعلام کرده است که نسخه نهایی این سیستم‌عامل اواخر تابستان رونمایی می‌شود. مهم‌ترین مسئله ای که ذهن کاربران را به خود اختصاص داده، این است که O در این سیستم‌عامل، معرف چه کلمه‌ای است. خیلی‌ها بر این باور هستند که O یعنی Oreo. اما از آنجایی که خیلی‌ها نسخه نوقا را به اشتباه نوتلا حدس زده بودند، در مورد این نسخه خیلی اظهار نظر نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که گوگل فعلاً تصمیم دارد با کاربران بازی کند و در مورد نام کامل این نسخه هیچ صحبتی نکرده است. اما قوی‌ترین حدس و گمان در مورد نام این نسخه احتمالاً کلمه اختاپوس است.

ارسال نظر