دریافت اندروید اوریو با نرم‌افزار Action Launcher

رسانه کلیک - تلفن‌های هوشمند قدیمی که به اندروید اوریو مجهز نمی‌شوند، با استفاده از نرم‌افزار Action Launcher برخی از مشخصه‌های این نسخه اندروید را دریافت می‌کنند.

دریافت اندروید اوریو با نرم‌افزار Action Launcher

اکشن لانچر (Action Launcher) یکی از اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از طریق آن صفحه اصلی موبایل خود را شخصی‌سازی کنید. این اپلیکیشن قادر است برخی مشخصه‌های اندروید اوریو را در تلفن‌های هوشمند قدیمی‌تر وارد کند. این مشخصه‌ها شامل شکل نوتیفیکیشن ها، آیکون های متفاوت و نرم‌افزار کلیدهای میانبر است. ضمن آنکه این نرم‌افزار در موبایل‌های قدیمی‌تر که از نسخه لالی پاپ پشتیبانی می‌کنند، اجرا می‌شود.

پس از نصب این نرم‌افزار، نوتیفیکیشن ها در آیکون برنامه‌ها به نمایش در می‌آید. چنانچه برنامه‌ای را انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن فشار دهید و نگه دارید، می‌توانید نوتیفیکیشن های مختلف را بخوانید. البته این آپشن با نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید تفاوت چندانی ندارد و تنها ظاهر آن کمی بهتر شده است.

این لانچر از آیکون های متفاوتی نیز پشتیبانی می‌کند که کاربر می‌تواند بنا بر سلیقه خود، آیکون های مختلف را روی آن نصب کند؛ آیکون های مربعی، آیکون های مربعی منحنی و آیکون های قطره اشکی. Action Launcher همچنین آیکون های اختصاصی نیز برای برخی از اپلیکیشن ها که از تغییرات جدید پشتیبانی نمی‌کنند، طراحی کرده است.

چند سالی از طراحی Action Launcher می‌گذرد و کارایی آن تنها ایجاد برخی مشخصه‌های اندروید اوریو نیست. این لانچر، تغییرات بسیار زیاد و جذابی در صفحه اصلی تلفن همراه ایجاد می‌کند. برای مثال، کاربر می‌تواند طیف رنگی، کلید میانبر، ایجاد پوشه‌های جدیدتر و مواردی از دست را خودش ایجاد کند. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید، طراحی صفحه اصلی گوشی خود را مانند صفحه اصلی تلفن‌های Pixel کنید.

البته استفاده از این لانچر با اشکالاتی نیز همراه است. برای مثال، سرعت تلفن همراه را کاهش می هد، هرچند که این کاهش سرعت، بسیار جزئی است اما باعث می‌شود که کاربر نتواند از لانچر اصلی موبایل خود استفاده کند. بنابراین اگر نسخه اندروید شما قدیمی است، استفاده از این لانچر به منظور بهبود برخی از مشخصه‌های موبایلتان، خیلی مفید نیست.

لازم به ذکر است دانلود این لانچر رایگان است اما دانلود نسخه‌ای که اندروید اوریو را پشتیبانی می‌کند، رایگان نیست و قیمت آن ۴٫۹۹ دلار است. استفاده از این لانچر شاید جالب به نظر برسد، اما افرادی که موبایلشان نسخه اوریو را پشتیبانی می‌کند، بهتر است مستقیماً اندروید اوریو را دریافت کنند.

ارسال نظر