تنها یک روز تا معرفی رسمی اندروید ۸ باقی مانده است

رسانه کلیک - ماه‌ها است که خبرهایی راجع به اندروید جدید گوگل می‌شنویم. این ورژن اندروید که فعلاً آن را با نام اندروید O می‌شناسیم، فردا (۲۱ آگوست) مصادف با خورشیدگرفتگی کامل در آمریکا رونمایی می‌شود.

تنها یک روز تا معرفی رسمی اندروید ۸ باقی مانده است

البته گوگل تنها به دنبال رونمایی از محصول خود نیست، بلکه در نظر دارد پدیده طبیعی خورشیدگرفتگی را به صورت زنده پوشش خبری دهد.

مراسم رونمایی از اندروید ۸، ۲۱ آگوست ساعت ۲٫۴۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت نیویورک شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند هم از طریق اخبار ناسا و هم از طریق مراسم گوگل، ماه‌گرفتگی را به صورت کامل مشاهده کنند.

همان‌طور که تاکنون در خبرها دیده‌اید، شایعات بسیاری در مورد نام این اندروید پخش شده است. گوگل همچنان در این مورد، سکوت اختیار کرده و از نام آن تا روز رونمایی صحبتی نمی‌کند.

گفته می‌شود؛ طی چند روز اخیر شایعه انتخاب نام اوریو (Oreo) برای اندروید ۸ شدت گرفته، علت آن هم تشابه بین بیسکوئیت‌های اوریو، ماه گرفتی و تاریخ رونمایی محصول جدید گوگل است.

جالب است بدانید در کنار تمامی این گمانه‌زنی‌ها، گوگل اعلام کرده به اندروید ۸، ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای اضافه شده که جزئیات آن نیز در مراسم رونمایی مشخص می‌شود.

حال باید تا مراسم رونمایی منتظر بمانیم تا هم از نام و هم از ویژگی‌های جدید آن مطلع شویم.

ارسال نظر