در مورد پروژه ANDROID-X86 چه می دانید؟

بیشتر طرفداران فناوری می‌دانند که رابطه اندروید و اینتل شکراب است و گوگل هم تلاش خاصی برای بهبود این رابطه نمی‌کند. در این میان پروژه متن باز ANDROID-X86 تنها خط ارتباطی کامپیوترهای شخصی و اندروید است. اگر شما به نصب اندروید روی لپتاپ یا پی سی خود علاقه‌مندید پیشنهاد می‌کنم که پیشرفت این پروژه را دنبال کنید.

در مورد پروژه ANDROID-X86 چه می دانید؟

به گزارش کلیک، این پروژه به تازگی نسخه ۷٫۰ خود را در دسترس توسعه دهندگان قرار داده هرچند باید به این موضوع اشاره کنیم که نسخه‌ی فعلی در مراحل اولیه خود قرار دارد. بیشتر امکانات اندروید Nougat در فایل ایزو این پروژه جا داده شده و شما می‌توانید به راحتی امکاناتی مثل پنجره‌های کنار هم را تست کنید.

در صفحه اصلی سایت X86 به آموزش‌های لازم برای نصب این سیستم عامل دسترسی دارید. فراموش نکنید که نسب نسخه‌ی بتای یک سیستم عامل خالی از دردسر نیست، برای مثال برنامه فایل منیجر در این نسخه باگ‌های زیادی دارد و بی استفاده به نظر می‌رسد.

نسخه پیشین این سیستم عامل که بر پایه اندروید ۶ است در قالب سیستم عاملی با نام Remix OS به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و البته سیستم عاملی قابل اعتماد و سریع به نظر می‌رسد. طراحی جالب Remix OS برای کامپیوترهای شخصی و شباهت آن به نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز می‌تواند برای کاربران احساس آشنایی و آرامش بیشتری را ایجاد کند.

از سوی دیگر اندروید ۷ هم دارای توانایی و امکانات جدیدی است که به بهبود رابط کاربری کمک می‌کند. بهبود عملکرد پنجره‌ها، صفحه اعلانات جدید و تنظیمات و شخصی سازی های بیشتر که می‌توانید بسیاری از آنها را ویدیو زیر مشاهده کنید.

ارسال نظر