تماشا کنید؛ چالش جالب تنیسور معروف و جگوار

درحالی‌که اندی مورای به‌طور عادی ضربات توپ حریف مقابل را برمی‌گرداند، این بار این تنیسور مشهور مجبور شده تا راه‌حلی را برای رسیدن به هدف خود در پشت برخی از سریع‌ترین جگوارها بیابد.

تماشا کنید؛ چالش جالب تنیسور معروف و جگوار

به گزارش کلیک، در این چالش، مورای در برابر اسطوره‌ی تنیس John McEnroe و در مرکز موتور اسپورت Thruxton قرار گرفته و بازی بسیار رقابتی‌ را به همراه جگوارهای سریعی همچون XE سدان، اف تایپ SVR و حتی خودروی مسابقه‌ای جدید Formula E تجربه نموده است.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-3

مورای در رابطه با این تجربه می‌گوید:
تلاش برای یافتن یک حالت سرویس عالی در سرعت بسیار بالا و در برابر بهترین بازیکنان جهان به حد کافی سخت است اما رسیدن به هدف مسابقه‌ای در سرعت ۲۵۸ کیلومتر در ساعت سخت‌ترین کار بوده و منحصربه‌فرد مسابقه‌ای است که من تجربه نموده‌ام.

McEnroe تنها در پایان این مسابقه خود را نمایان کرده و در این بین با واکنش مورای مواجه شده است.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-2

قهرمان شماره ۱ سابق دنیا قبل از اینکه خاطرنشان سازد که در هنگام راندن اف تایپ SVR کمی عصبی و نگران بوده این‌گونه اظهار داشته است:
رویارویی من با اندی آسان نبوده است. شما می‌توانید این مسئله را از واکنش او در هنگام شناختن من بفهمید. من پیش‌ازاین واکنش بد او را دیدم اما هیچ‌چیزی شبیه آن حرکت نبود.

مورای که ظاهراً قبلاً یک جگوار اف تایپ کوپه خریده می‌خواهد اف پیس جدید را نیز خریداری کند و در حال حاضر نیز برای به دست آوردن عنوان قهرمانی مسابقات ویمبلدون آماده می‌شود.

jaguar-andy-murray-tennis-challenge-1

مورای اضافه می‌کند:

من امسال بهترین بازی‌های تنیس خود را در زمین رسی انجام داده‌ام و در چند سال اخیر بهترین حالت خود را دارم.

همه‌ی ما می‌دانیم که سرویس‌های این بازیکن می‌تواند بسیار دقیق باشد، حتی اگر در برابر خودروهای سریعی قرار بگیرد.

ارسال نظر