اندی رابین پس از غیبت جنجالی به اسنشال بازگشت!

رسانه کلیک - چندی پیش گزارش هایی مبنی بر ترک خالق اندروید از شرکتی که خودش بنا نهاده بود، منتشر شد. اما حالا گزارش های جدید خبر از بازگشت اندی رابین به اسنشال داده‌اند.

اندی رابین پس از غیبت جنجالی به اسنشال بازگشت!

موج گزارش ترک اسنشال از زمانی آغاز شد که اخبار مبنی بر ارتباط نامناسب اندی رابین با یکی از کارمندان از زمانی که در گوگل کار می‌کرد، منتشر شده بود. با این حال بازگشت اندی رابین روز گذشته توسط وب سایت Recode تایید شده است. این وب سایت ادعا کرده که اندی رابین پس از گذشت دو هفته برای بار دیگر به اسنشال بازگشته است.

خبر ترک رابین در حالی مطرح شده است که برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که وی رفتار نامناسبی با یکی از کارکنان زیر دست خود داشته است. یکی از نزدیکان رابین اعلام کرده که این رابطه نامناسب از زمانی که در گوگل کار می‌کرده، ادامه داشته است.

اما حالا تمام خبرگزاری ها خبر از بازگشت اندی رابین به اسنشال و از سرگیری فعالیت های او می‌دهند.

اندی رابین یکی از چهره های شناخته شده حوزه فناوری است. او خالق سیستم عامل اندروید و موسس کمپانی اسنشال به حساب می‌آید. وی پس از تصاحب اندروید توسط شرکت گوگل، برای مدتی طولانی با گوگل همکاری داشت و پس از آن تصمیم به ترک این شرکت و تاسیس کمپانی خودش گرفت.

مهم ترین محصول اسنشال، تلفن هوشمند این کمپانی با عنوان اسنشال فون است که در ماه مه سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی شد. تیم اسنشال به رهبری اندی رابین در طراحی اسنشال فون از نمایشگر بدون حاشیه، بدنه تیتانیومی، احراز هویت بیومتریک از طریق اثر انگشت و همچنین دوربین ماژولار استفاده کرد.

این تلفن هوشمند در حال حاضر یکی از محصولات رده بالای مبتنی بر سیستم عامل اندروید به شمار رفته و طرفداران منحصر به خود را دارد.

کمپانی اسنشال از زمان تاسیس تاکنون با چالش های مختلفی دست و پنجه نرم کرده است که در میان آنها می‌توان به شکایت تونی فادل ، خالق آیپاد و موسس کمپانی نست (Nest) و مشکلات اخلاقی اندی رابین اشاره کرد.

ارسال نظر