با مشاهده تصاویر منتخب حیوانات خنده دار روز خود را بهتر کنید

عکس هایی نادر و خنده دار از مسابقه ی عکاسی لحظات ناب حیوانات و طبیعت  را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

با مشاهده تصاویر منتخب حیوانات خنده دار روز خود را بهتر کنید

کلیک - قوانین رشته عکاسی در طبیعت و رقابت هایی که بین عکاسان مختلف وجود دارد باعث شده که عکس های ارائه شده از طرف عکاسان، حتما توسط خودشان گرفته و در 99 سال اخیر تهیه شده باشد. همچنین توجه به قطعه " Bohemian Rhapsody" می تواند باعث ایجاد احساس و یک انرژی مثبت برای عکاسی شود. (قعطه موسیقی یاده شده از یک گروه R&R مشهور انگلیسی است.)
الزامات ذکر شده شاید به منظور کنایه و یا حواشی از آن ها یاد شود ولی نکته همین جا است که همین حواشی به همراه ایجاد انرژی و احساس مثبت باعث عکاسی بهتر و ثبت صحنه های زیباتر می شود.
شاخه کمدی عکاسی طبیعت و جوایز آن به این دلیل مورد توجه قرار می گیرد که از حیوانات و طبیعت صحنه های بسیار جالب و زیبا و بعضا خنده داری تهیه می شود و جوایز درنظر گرفته شده برای آن ها به دلیل توانایی شکار این لحظات می باشد و این مهم نیست که این لحظات، اتفاقی به وجود آمده و یا با برنامه ریزی قبلی و هدف گرفتن عکس ها و ثبت صحنه های اتفاقی و زیبا باشد.
عکس های نهایی و منتخب مسابقه عکس هایی بی نهایت خیره کننده و جذاب هستند. باور نمی کنید؟
نگاهی به این عکس بیندازید که این بچه اسب آبی چگونه توسط این پرنده ها محاصره شده است از خود چه عکس العملی نشان می دهد.
این مسابقات توسط عکاسی بنام پاول جوینسان هیکس(Paul Joynson-Hicks) پایه گذاری شد. او بی نهایت به حفظ و بقای طبیعت علاقمند بود و معتقد بود که هیچ حیوان و موجود زنده ای هنگام عکاسی نباید آسیب یا ضرری ببیند. همچنین عکسهای ارائه شده توسط شرکت کنندگان نیز نباید از حیوانات خانگی، اهلی و یا حیوانات اسیر شده داخل قفس باشد و همه ی عکس ها باید کاملا از طبیعت و صحنه های طبیعی تهیه شده باشد.
در ادامه ی این مطلب چند عکس منتخب و جالب از این مسابقه عکاسی را به شما نشان خواهیم داد.
سیفاکای ماداگاسکاری در حال صدا کردن معشوقه خود و در سوگ او به رقص سولوی مجازی می پردازد.

nothing-weird-about-a-pants-less-madagascan-sifaka-busting-out-some-solodance-moves-in-the-desert این پرنده طبق طبیعت و حالات خود شیوه های مخصوص پروازی خود را انجام می دهد.

this-bird-is-just-a-bird-doing-bird-things آهوی نری قصد استتار به شیوه ی فوق پیشرفته ی نظامی در پارک طبیعت ریکموند در لندن را داشته و در حال دید زنی است.

this-male-deer-in-richmond-park-london-has-a-little-something-on-its-face این فوک دریایی هم در حال استراحت و یاد کردن از خاطرات قدیم و جوانی است.

this-uber-relaxed-seal-is-wondering-if-you-guys-have-watched-the-wizard-of-oz-while-listening-to-dark-side-of-the-moon-be دو بچه بابون که قرار است بهترین و خوشبخت ترین زوج دنیا شوند.

these-baby-baboons-are-going-to-be-besties-for-ever-i-know-it این چیتا در کنیا اولین شکار موفق خود را انجام داده است و توانسته غذای خود را تامین کند.

this-cheetah-in-kenya-swears-he-did-it-right-the-first-time اگر یک پرنده دیگر روی این بچه اسب آبی بنشیند شاید بتواند پرواز کند.

hippo-with-birds وقتی ک در مترو هستید و فرد دیگری مشغول صحبت با تلفن با صدای بلند است.

i-cant-tell-if-these-owls-are-pissed-that-photographer-graham-mcgeorgeis-bothering-them-or-upset-that-theyre-all-smashed- زمانی که آخر هفته خوبی نداشته اید و یادتان میاید که فردا صبح زود باید به سرکار بروید.

this-squirrel-should-have-had-less-fun-on-sunday-funday این گوریل کوهی از نژاد پشت نقره ای اهمیت نمی دهد که شما چه فکری راجب او می کنید و با نگاه شهلا به دوربین به کار خود می پردازد.

this-silverback-mountain-gorilla-doesnt-care-what-you-think

this-wild-european-hamster-is-seriously-late-for-an-appointment-this-photograph-byjulian-rad-won-the-2015-contest این عکس برنده ی مسابقات 2015 و توسط جولیان راد گرفته شد. همستر وحشی اروپایی یک قرار مهم کاری داشته که خیلی دیرش شده و در تلاش هرچه بیشتر برای زودتر رسیدن به قرار است.

ارسال نظر