نسخه بتای دیگری از The Division در راه است

همان طور که اطلاع دارید، نسخه بتای محدود بازی Tom Clancy’s The Division در تاریخ 2 فبریه به پایان رسید. پس از انتشار نسخه بتای این بازی، خبرها و مقاله های زیادی در وب سایت های معتبر نوشته شد که همه این ها بیانگر محبوبیت و خارق العاده بودن این بازی هستند. ممکن است که شما بنا به دلایل مختلف نسخه بتای این بازی را تجربه نکرده باشید و تا به امروز به نظر می رسید که باید تا عرضه نسخه نهایی این بازی صبر می کردید. اما به تازگی خبری در سراسر فضای مجازی منتشر شده است که طبق این خبر، کمپانی یوبی سافت بزودی در اواسط ماه فبریه، نسخه بتای دیگری از این عنوان را به صورت عمومی در اختیار تمامی گیمرها و کاربران قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

نسخه بتای دیگری از The Division در راه است

ممکن است که شما بنا به دلایل مختلف نسخه بتای این بازی را تجربه نکرده باشید و تا به امروز به نظر می رسید که باید تا عرضه نسخه نهایی این بازی صبر می کردید. اما به تازگی خبری در سراسر فضای مجازی منتشر شده است که طبق این خبر، کمپانی یوبی سافت بزودی در اواسط ماه فبریه، نسخه بتای دیگری از این عنوان را به صورت عمومی در اختیار تمامی گیمرها و کاربران قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس اطلاعات و تصویر درج شده در صفحه رسمی شعبه ایتالیا Xbox در شبکه اجتماعی بزرگ فیس بوک، کمپانی یوبی سافت بزودی در تاریخ 16 فبریه سال میلادی جاری مصادف با 27 بهمن ماه سال 1394 بتای دیگری از بازی Tom Clancy's The Division به صورت عمومی در دسترس تمامی گیمرها و کاربران قرار خواهد گرفت. البته این نسخه ابتدا برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و فردای آن روز، 17 فبریه، این نسخه در اختیار دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و همچنین کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت. این نسخه بتا تا تاریخ 21 فبریه مصادف با 2 اسفند ماه سال 1394 در دسترس خواهد بود و پس از آن، گیمرها باید منتظر نسخه نهایی این بازی باشند.

در زیر می توانید تصویری که توسط شعبه ایتالیا وب سایت XBOX منتشر شده است را مشاهده کنید.

The Division Open beta

البته درست است که تاکنون کمپانی یوبی سافت این خبر را به صورت رسمی منتشر نکرده است اما انتشار این خبر در صفحه رسمی شعبه ایتالیا Xbox در شبکه اجتماعی فیس بوک، یک منبع معتبری محسوب می شود چرا که این منبع، یکی از بهترین منبع های معتبر در زمینه گیم و سرگرمی به حساب می آید.

در نسخه بتایی که مدتی پیش در دسترس کاربران و طرفداران بازی Tom Clancy's The Division قرار گرفت، کاربران گزارش های زیادی را در خصوص وجود باگ ها و مشکلات در بازی را به گوش کمپانی یوبی سافت رساندند و ممکن است کمپانی یوبی سافت قبل از انتشار نسخه نهایی این بازی، ابتدا یک نسخه بتای دیگری را منتشر کند تا برای بار دوم فید بک ها و بازخورد های گیمرها را بشنود و سرورهای بازی را یک بار دیگر تست کند تا در زمان انتشار نسخه نهایی بازی Tom Clancy's The Division، این عنوان بدون هیچ مشکل و باگی منتشر شود.

نسخه بتای بازی The Division چند روز پیش در تاریخ 28 ژانویه سال میلادی جاری مصادف با 8 بهمن ماه سال 1394 برای کنسول های ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. سپس فردای این روز یعنی 29 ژانویه دارندگان کنسول پلی استیشن 4 این نسخه را دریافت کردند. این نسخه قرار بود تا تاریخ 31 ژانویه در اختیار کاربران و گیمرها قرار بگیرد اما به دلیل محبوبیت و درخواست های زیاد کاربران، کمپانی یوبی سافت این نسخه بتا را دو بار تمدید کرد و سپس در نسخه بتای بازی The Division در تاریخ 2 فبریه از دسترس تمامی گیمرها و کاربران خارج شد.

داستان بازی The Division به شیوع یک ویروس خطرناک باز می گردد. این ویروس که به کمک پول ها در میان مردم منتقل می شود، کل شهر نیویورک را به آشوب کشانده و جان بسیاری از انسان ها گرفته است. به نظر شما در چه روزی پول های زیادی بین مردم رد و بدل می شود؟ جمعه سیاه! در این روز که بسیاری از مردم برای خرید محصولات خود به فروشگاه های شهر مراجعه می کنند،زمینه شیوع یک بیماری را ایجاد کردند. نابراین این ویروس خطرناک در جمعه سیاه کل شهر را فرا می گیرد و زیبایی سال نو را از تمام مردم می گیرد. شما به کمک دوستانتان در نقش یک سرباز وظیفه دارید که شهر نیوروک را از فاجعه نجات دهید و نظم را در این شهر برقرار کنید. برای این کار باید ابتدا برای شما مشخص شود که چه کسی این ویروس را درست کرده است؟ هدف آن چه بوده است؟ بر اساس اطلاعات منتشر شده، داستان اصلی بازی The Division به سه قسمت تقسیم می شود.

اگر کمپانی یوبی سافت از همان ابتدا تاریخ انتشار بازی Tom Clancy's The Division را تغییر نمی داد، الان مشغول تجربه این بازی بودیم! عنوان Tom Clancy's The Division ابتدا قرار بود در سال گذشته میلادی منتشر شود اما کمپانی یوبی سافت تاریخ انتشار این بازی را برای چند بار متعدد تغییر داد. سرانجام گیمرها و کاربران می توانند این بازی بی نظیر را در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسنفد ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی تجربه کنند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص نسخه بتای دیگر بازی Tom Clancy's The Division چیست؟ آیا شما نسخه بتایی که چند روز پیش قابل دسترس بود را تجربه کردید؟ بازی Tom Clancy's The Division را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر