یک گوشی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دیگر منفجر شد

چند روز پیش یک گوشی گلکسی اس ۷ اج که با شارژر اصلی در حال شارژ بوده است، منفجر شده است. مدتی پیش نیز یک دستگاه دیگر از این گوشی منفجر شد. حال باید دید واکنش سامسونگ در برابر این فجایع پی در پی چه خواهد بود.

یک گوشی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ دیگر منفجر شد

به گزارش کلیک، طبق گزارش منتشر شده در یکی از منابع معتبر خارجی یک گوشی گلکسی اس ۷ اج سامسونگ نیز در آمریکا منفجر شده است. طبق این گزارش فردی پس از منفجر شدن گوشی سری دوم گلکسی نوت ۷ خود، آن را با یک گلکسی اس ۷ اج تعویض کرده است و تنها دو هفته بعد از تحویل گرفتن گوشی جدید خود، روزی هنگام شارژ شدن گوشی جدید خود با فاجعه دیگری مواجه شده است و گوشی گلکسی اس ۷ اج او نیز منفجر شده است.

این نخستین باری نیست که گوشی گلکسی اس ۷ اج در آمریکا منفجر شده است. ماه گذشته نیز یک دستگاه گوشی گلکسی اس ۷ اج در جیب شلوار فردی در ایالت اهایو منفجر شد و او را راهی بیمارستان کرد. فرد نگون بخت در اثر این حادثه دچار سوختگی درجه دو و سه شد و پزشکان مجبور شدند قسمتی از پوست سالم بدن قربانی را به قسمت آسیب دیده پیوند بزنند که جراحی بسیار دردناکی است. قبلا هم گزارش شده بود که یک دستگاه گلکسی اس ۷ اج دیگر نیز نیمه شب در حال شارژ شدن منفجر شده است. گوشی گلکسی اس ۷ اج که به تازگی منفجر شده است، همانند گلکسی اس ۷ اج قبلی با شارژر اصلی در حال شارژ بوده است.

همچنین چند روز پیش هم گزارش شد که یک گوشی آیفون ۷ دیگر در حالی که در خودرو بوده است، منفجر شده است و به خودرو آسیب جدی وارد کرده است.

حال این سوال مطرح می شود که چند فاجعه این چنینی دیگر باید رخ دهد تا سامسونگ و اپل متوجه لزوم آزمایش دقیق یک گوشی در هنگام طراحی و ساخت آن شوند. در ضمن تحقیقات نشان می دهد که ۴۰ درصد از افرادی که گوشی های جدید سامسونگ را خریده اند و گوشی آن ها منفجر شده است، دیگر حاضر به خرید گوشی های این شرکت نیستند.

ارسال نظر