آپدیت دیگری برای کاربران پیش نمایش Xbox One منتشر شد

کمپانی بزرگ مایکروسافت به صورت ویژه از کنسول نسل هشتم خود پشتیبانی می کند و با انتشار بروز رسانی های متعدد سعی می کند که مشکلات این کنسول را برطرف کرده و رضایت دارندگان آن را به دست بیاورد. این کمپانی نامدار، پس از گذشت چند روز از انتشار آخرین بروز رسانی که هفته گذشته برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد، بروز رسانی جدیدی را مخصوص اعضای پیش نمایش کنسول Xbox One عرضه کرد که در این بروز رسانی چند مشکل و ایراد برطرف می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

آپدیت دیگری برای کاربران پیش نمایش Xbox One منتشر شد

این کمپانی نامدار، پس از گذشت چند روز از انتشار آخرین بروز رسانی که هفته گذشته برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد، بروز رسانی جدیدی را مخصوص اعضای پیش نمایش کنسول Xbox One عرضه کرد که در این بروز رسانی چند مشکل و ایراد برطرف می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، هفته گذشته کمپانی مایکروسافت بروز رسانی ای را برای کاربران پیش نمایش (کاربرانی که به توسعه و بهبود کنسول ایکس باکس وان کمک می کنند و با نصب بروز رسانی های بتا، مشکلات آن را برای کمپانی مایکروسافت بازگو می کنند) کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد که در این بروز رسانی مشکلات عدم اجرای بازی ها و کرش کردن برنامه ها و ویدیوها برطرف شدند.

کمپانی مایکروسافت دو روز گذشته آخرین و جدیدترین بروز رسانی کنسول ایکس باکس وان را برای این دسته از کاربران خود منتشر کرد که در این بروز رسانی مشکلات و باگ های موجود در بخش مولتی پلیر بازی ها، گفت و گو کاربران در بخش های مختلف و نمایش آواتار در فروشگاه ایکس باکس لایو برطرف می شوند.

در قسمت زیر می توانید تغییرات این بروز رسانی جدید را به صورت کامل مشاهده کنید.

  • بخش گفت و گو کاربران: در این بخش ارتباط برخی از کاربران در هنگام صحبت با دیگر کاربران قطع می شد. خوشبختانه در این بروز رسانی این مشکل برطرف شده و دیگر ارتباط گیمرها قطع نخواهد شد.
  • بخش چند نفره بازی ها: بر اساس گزارش های منتشر شده، در نسخه های قبلی این کنسول برخی از کاربران قادر به اتصال به بخش چند نفره عناوین ویدیویی نبودند. کمپانی مایکروسافت در این بروز رسانی این دسته مشکلات را برطرف کرده است.
  • آواتارها: دیگر شما نباید در هنگام خرید از فروشگاه آواتار ایکس باکس لایو با مشکل نمایش آواتار رو به رو شوید. در واقع کاربران در هنگام خرید از بخش آواتار فروشگاه با مشکلات مواجه می شدند که در این بروز رسانی تمامی مشکلات این بخش برطرف شده است.

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی مایکروسافت در اواخر سال میلادی گذشته و در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرد که سال 2016 سال بسیار خوبی برای کنسول ایکس باکس وان خواهد بود. به همین خاطر این کمپانی با انتشار بروز رسانی های مختلف سعی در برطرف کردن مشکلات این کنسول دارد و همچنین به دنبال اضافه کردن قابلیت های جدیدی برای این کنسول است تا کنسول ایکس باکس وان در مقابل رقیب خود یعنی پلی استیشن 4 پیروز شود. یکی از این ویژگی ها، قابلیت پخش موزیک در پس زمینه است که هنوز مایکروسافت تاریخ انتشار این قابلیت را مشخص نکرده است. انتظار داریم که این قابلیت بزودی به کنسول Xbox One اضافه شود.

قابلیت Backwards compatibility کنسول ایکس باکس وان یکی از بهترین و محبوب ترین قابلیت و ویژگی کنسول ایکس باکس وان محسوب می شود که گیمرها به کمک این قابلیت قادر هستند عناوین قدیمی (بازی های کنسول ایکس باکس 360) را بر روی کنسول ایکس باکس وان اجرا کنند. بر اساس آخرین شایعه ها و اطلاعات منتشر شده، چند روز پیش عنوان بی نظیر و خارق العاده Red Dead Redemption به این سرویس اضافه شده و دارندگان کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت می توانند این بازی را بر روی Xbox One اجرا و تجربه کنند. لازم به ذکر است که کمپانی مایکروسافت قول داده است که در سال میلادی 2016 عناوین زیادی را به کمک قابلیت Backwards compatibility برای کنسول ایکس باکس وان عرضه کند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بروز رسانی جدید کنسول ایکس باکس وان چیست؟ آیا شما عضو کاربران پیش نمایش این کنسول هستید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر