AOC دو مانیتور خمیده جدید برای گیمر ها و طراحان عرضه کرد

شرکت AOC دو مانیتور خمیده جدید با قابلیت های عالی روانه بازار کرد. این مانیتور ها که مخصوص طراحان و گیمر هاست در دو اندازه ۲۷ و ۳۱٫۵ اینچی عرضه شده اند.

AOC دو مانیتور خمیده جدید برای گیمر ها و طراحان عرضه کرد

به گزارش کلیک ، شرکت AOC که یکی از تولید کنندگان بزرگ مانیتور های مخصوص رایانه های رومیزی است، بازار های مختلفی را مورد هدف قرار داده و از گیمر ها گرفته تا طراحان حرفه ای امکان استفاده از محصولات آن را دارند. این شرکت انواع و اقسام مانیتور ها از جمله نمایشگر های فوق سریع با زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه، نمایشگر هایی با نرخ تازه سازی عالی ۲۴۰ هرتزی و نمایشگر های خمیده ۴K با نرخ تازه سازی بالا و محدوده رنگی (گاموت) وسیع را روانه بازار کرده است.

این شرکت به تازگی دو مانیتور خمیده جدید معرفی کرده که محصولات آن را تکمیل می کند. دو مانیتور جدید AGON AG322QCX و AGON QG272FCX ترکیبی از قابلیت هایی است که آن ها را به صفحه نمایش هایی عالی تبدیل می کند که هم برای گیمر ها و هم برای طراحان حرفه ای گزینه هایی مناسب هستند.

AG272FCX یک مانیتور خمیده ۲۷ اینجی است که از انحنای ۱۸۰۰R بهره مند بوده و تجربه ای بی نظیر را برای گیمر ها به ارمغان می آورد. پنل این مانیتور عریض بوده و داری نسبت ۱۶:۹ است که می تواند تصاویر را با رزولوشن Full HD یا همان ۱۹۲۰x1080 پخش نماید. این نمایشگر از فناوری Adaptive Sync شرکت AOC بهره می برد که می تواند نرخ تازه سازی متفاوتی را به ارمغان آورده و در بهترین حالت تا ۱۴۴ هرتز افزایش یابد. همچنین زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه ای این مانیتور به لطف بهره گیری از حالت Low Input Lag شرکت AOC، بهبود یافته و تاخیر ها و لگ را به حداقل رسانده است. مانیتور AG272FCX دارای نسبت کنتراست ۳۰۰۰:۱ و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از محدوده رنگی sRGB است.

AG322QCX یک مانیتور مشابه ۳۱٫۵ اینچی با نسبت ۱۶:۹ و با رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰x1440 است. این مانیتور از نرخ تازه سازی و فناوری کاهش تاخیر مشابهی نسبت به برادر خود بهره مند است. همچنین میزان انحنای ۱۸۰۰R و پنل VA آن ها نیز با یکدیگر تفاوتی ندارند. اما مانیتور بزرگ تر از کنترلر AOC QuickSwitch استفاده می کند که امکان سفارشی سازی آسان تنظیمات بازی ها را فراهم می نماید. کنتراست این مانیتور ۲۰۰۰:۱ بوده و پوشش ۱۰۰ درصدی محدوده رنگی sRGB را داراست.

هر دو نمایشگر از قابلیت AOC Shadow Control بهره مند هستند که به آن ها کمک می کند مناظر تاریک را به وسیله تنظیم سطح سایه ها و نور قابل دیدن کنند. همچنین با به کارگیری فناوری Flicker-Free و Low Blue Light Mode خستگی چشم ها در هنگام بازی های طولانی به حداقل می رسد. قابلیت Ergo Base مانیتور های جدید AOC، امکان افزایش ارتفاع، کج کردن و گردش نمایشگر را فراهم می کند که به گیمر ها اجازه می دهد به بهترین زاویه دید دست پیدا کنند. علاوه بر تمام این ها، طراحی بدون قاب این مانیتور ها از سه سمت، نمایشگری بدون لبه، شیک و زیبا را به ارمغان آورده است.

اتصال AG272FCX به رایانه از طریق درگاه D-Sub، HDMI، DisplayPort و USB انجام می شود. از طرف دیگر، مانیتور AG322QCX به درگاه های HDMI و دو DisplayPort مجهز است. همچنین در قسمت پایینی و پشتی این مانیتور ها چراغ های LED با قابلیت تغییر رنگ تعبیه شده اند.

این مانیتور ها فعلا در کشور های اروپایی عرضه شده و از ماه می ۲۰۱۷ به بازار وارد می شود. مدل AGON AG272FCX در حدود ۴۹۰ و AGON AG322QCX حدود ۶۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

ارسال نظر