فلش لایتنینگ Apacer، سریع، مقاوم و متفاوت

مدت‌هاست که فلش‌ دیسک‌هایی با قابلیت OTG به بازار عرضه شده و کاربران اندرویدی به راحتی از این امکان بهره می‌برند. اما شاید یک Cool Disk درست و حسابی که مستقیما از طریق پورت لایتنینگ به محصولات اپل متصل گردد، نداشتیم.

فلش لایتنینگ Apacer، سریع، مقاوم و متفاوت

به گزارش کلیک، طراحی ظاهری این محصول بی نظیر و چشم‌گیر است و با وجود ابعاد نسبتا کوچکی که دارد در یک بسته بندی خیلی خوب به خریداران عرضه می‌شود. رنگ طلایی این محصولی زیبایی خاصی به آن بخشیده و هر دو طرف آن با درب پلاستیکی مقاوم پوشیده شده است.

محصول جدید شرکت Apacer دارای یک پورت لایتنینگ جهت اتصال به آیفون است. این ویژگی به خصوص در آیفون‌های ۱۶ گیگ بسیار کارآمد و مفید است و باعث افزایش ظرفیت این محصول می گردد.

این محصول iOS 7.1 به بعد را پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این فلش دیسک باید نرم افزار iFileBridge را برروی آیفون خود نصب داشته باشید. مدل AH190 از کیفیت و سرعت قابل قبولی برخوردار است و شما را از دردسرهای فضای کم آیفون نجات خواهد داد.

برخلاف فلش‌های چینی که با آپدیت iOS از کار می‌افتند، محصول جدید اپیسر بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهد.

بعد از نصب نرم افزار رایگان iFileBridge تنها کافی است فایل‌هایتان را از روی کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی به روی فلش دیسک منتقل کنید، سپس با استفاده از پورت لایتنینگ و ورود به نرم افزار فایل‌های مورد نظر را با سرعت خیلی بالا به درون iPhone خود انتقال دهید. نرم افزار مربوطه همچنین بصورت یک سیستم مدیریت فایل تمام و کمال بوده و میزان انواع فایل‌های موجود از قبیل ویدیو، عکس، نوشته و... را ریز به ریز نمایش می‌دهد.

با استفاده از قابلیت های این فلش Apacer برای جابجایی فایل‌ها میان لپ تاپ و آیفون البته دو آیفون به هم دیگر دچار مشکل نخواهید شد. با توجه به محدودیت‌هایی که در سیستم عامل iOS وجود دارد، انتقال فایل از طریق بلوتوث امکان پذیر نیست و با کابل نیز تنها باید از طریق نرم افزار iTunes انجام گیرد که سختی کار را زیاد می‌کند.

درهر صورت اگر یکی از محصولات شرکت اپل همچون اپل یا آیپد را خریداری کرده‌اید و به مشکل حافظه داخلی برخورد کردید، بدون شک فلش Apacer با ظرافت و کیفیت بالایی که دارد، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این محصول را تنها با گارانتی متین در ایران تهیه کنید.

ارسال نظر