اپل پای تبلیغات آزاردهنده پاپ‌آپ را به آیفون 6S باز کرد

اولین بار مایکروسافت، آگهی تبلیغاتی را برای برنامه‌های خود در منوی استارت ویندوز 10 به کار گرفت اما اکنون، اپل کاربران آیفون‌های قدیمی را با تبلیغات آزاردهنده پاپ‌آپ برای آیفون 6S در اپ‌استور خود، هدف گرفته است.

اپل پای تبلیغات آزاردهنده پاپ‌آپ را به آیفون 6S باز کرد

اگر شما از یک آیفون 5S یا قدیمی‌تر استفاده می‌کنید و آن را به iOS 9.2 آپگرید کرده‌اید، آماده باشید چون ممکن است از تبلیغات اپل برای آیفون 6S زمان استفاده از اپ‌استور، عصبانی شوید.

به گزارش کلیک، در حال حاضر اپل جدیدترین آیفون خود را روی آیفون‌های قدیمی‌تر تبلیغ می‌کند. این مسئله برای اولین بار در توییتر [NSFW] گزارش و سپس به طور مستقل توسط ZDNet تایید شد. این آگهی کاربران را دعوت می‌کند که در مورد آیفون 6S بیشتر بدانند و یا آن را مستقیم آپگرید کنند.

این آگهی بسیار آزاردهنده و همچنین ناخوانده ظاهر می‌شود چرا که نیاز است کاربران به صورت دستی آن را متوقف کنند که خود باعث ایجاد وقفه در روند کاری کاربر می‌شود.

به نظر می‌رسد کد آگهی بخشی از آپدیت iOS 9.2 باشد که اوایل این هفته اضافه شده است.

این اولین باری است که اپل اقدام به استفاده از چنین تبلیغات آزاردهنده‌ای برای جلب توجه کاربران به منظور آپگرید آیفون یا آیپد خود، کرده است.

اضافه شدن تبلیغات به سیستم‌عامل‌ها به نظر می‌رسد که در حال تبدیل شدن به یک رویه معمول است. در اوایل سال جاری دیدیم که مایکروسافت در منوی استارت ویندوز تبلیغاتی برای برنامه‌ها اضافه کرده بود و اکنون می‌بینیم که اپل قصد آزار کاربران آیفون را با پاپ‌آپ دارد.

ارسال نظر