کنفرانس اپل برای روز ۲۱ مارس رسما تایید شد؛ آیفون ۴ اینچی اپل در راه است!

سرانجام اپل به طور رسمی تایید کرد که برای روز بیست و یکم ماه مارس یعنی چیزی در حدود ۱۰ روز دیگر کنفرانس و رویدادی اختصاصی را برگزار می‌کند.

کنفرانس اپل برای روز ۲۱ مارس رسما تایید شد؛ آیفون ۴ اینچی اپل در راه است!

همانطور که در جریان هستید، مدت‌هاست شایعات و اخبار زیادی در رابطه با آیفون جدید و ۴ اینچی اپل منتشر شده بود. آیفونی که احتمالا از مشخصات فنی عالی و ظاهری شبیه به آیفون ۵S اپل بهره‌مند شده و صفحه نمایشی ۴ اینچی را به همراه دارد. در سمت مقابل شایعات و اطلاعات زیادی در رابطه با آیپد ایر (iPad Air) جدید اپل نیز منتشر شده بود. در تمامی این شایعات اشاره مستقیمی به ماه مارس می‌شد. در واقع انتظار داشتیم که اپل طی این ماه کنفرانسی اختصاصی را برگزار کرده و در جریان آن از این دو محصولات یا محصولات دیگر مد نظرش پرده‌برداری کند. حال خبر برگزاری این رویداد به طور رسمی از سوی اپل به تایید شد.

به گزارش کلیک، اپل رسما اعلام کرده که در روز بیست و یکم ماه جاری رویداد اختصاصی خود را برپا می‌کند. هم اکنون آیفون ۵S اپل تنها گوشی هوشمند این شرکت محسوب می‌شود که همچنان با بهره‌گیری از صفحه نمایش ۴ اینچی عرضه می‌شود. آیفون ۵S در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ معرفی شد و همچنان نیز آمار فروش خوبی را به همراه دارد. حال اگر اپل در سال ۲۰۱۶ تولید و عرضه این محصول را قطع کند، رسما دیگر هیچ آیفون ۴ اینچی در سری محصولات این برند شناخته شده وجود نخواهد داشت. بنابراین ظاهرا اپل قصد دارد که قبل از متوقف کردن تولید و عرضه آیفون ۵S یک آیفون ۴ اینچی و جدید دیگر را معرفی نماید. این آیفون احتمالا آیفون SE نام می‌گیرد.

۱

بنا به گزارشاتی که تاکنون به دست آمده، آیفون SE اپل در جریان کنفرانس روز بیست و یکم ماه مارس معرفی می‌شود. این محصول به تراشه A9 اپل مجهز شده و از قابلیت پرداخت الکترونیکی اختصاصی این شرکت با نام اپل پی (Apple Pay) پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین اصلی این محصول احتمالا از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و از نظر حافظه داخلی دستگاه در نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. گفته شده که اپل قصد دارد که این آیفون ۴ اینچی را با قیمتی در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلار عرضه کند. با این وجود هنوز کمپانی اپل صحت این اخبار را به تایید نرسانده و حتی اشاره مستقیم به برنامه‌ریزی خود برای رویداد بیست و یکم ماه مارس نداشته است.

علاوه بر آیفون ۴ اینچی و جدید اپل که احتمالا آیفون SE نام می‌گرید، انتظار داریم که اپل در جریان کنفرانس پیش رو از نسل جدید آیپد ایرهای خود نیز رونمایی کند. آخرین نسخه از این سری محصولات اپل آیپد ایر ۲ (iPad Air 2) بود که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ معرفی شد، بنابراین تاخیر زیادی در عرضه نسخه جدید این سری از محصولات شرکت اپل به وجود آمده و این امر امکان رونمایی اپل از نسخه جدید آیپد ایرهایش را در جریان کنفرانس پیش رو تقویت می‌کند.

بنابراین پیش بینی می‌کنیم که در روز بیست و یکم ماه مارس اپل به طور رسمی از آیفون ۴ اینچی و جدیدش و همچنین نسخه جدید آیپد خود رونمایی کند. احتمالا در جریان این کنفرانس اپل اطلاعاتی در رابطه با نسخه بعدی ساعت هوشمندش با نام اپل واچ (Apple Watch) نیز ارائه خواهد کرد. با این وجود هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که برنامه‌ریزی اپل برای این رویداد و کنفرانس چگونه است؟ برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موضوع باید تا تقریبا ۱۰ روز دیگر صبور باشید.

منبع: phonearena

ارسال نظر