کنفرانس WWDC 2016 اپل سیزدهم تا هفدهم ژوئن برگزار می‌شود

اپل به طور رسمی اعلام کرد که "کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶" خود یا همان کنفرانس WWDC 2016 را در روزهای سیزدهم تا هفدهم ماه ژوئن برگزار می‌کند.

کنفرانس WWDC 2016 اپل سیزدهم تا هفدهم ژوئن برگزار می‌شود

اگر از علاقمندان به دنیای تکنولوژی، برنامه‌نویسی و طرفداران برند اپل باشید، حتما می‌دانید که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل یا رویداد WWDC چه نوع رویداد و کنفرانسی است! کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در واقع کنفرانسی است به شکل سالیانه در کالیفرنیا و از سوی شرکت اپل برگزار می‌شود. هدف اصلی برگزاری این کنفرانس، نمایش نرم‌افزارها و فناوری‌ها جدید اپل به توسعه دهندگان و استفاده از مهارت‌های آن‌ها به منظور پیشرفت هرچه بیشتر در این زمینه‌ها محسوب می‌شود. حال شرکت اپل به طور رسمی تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2016 خود را اعلام کرده است.

به گزارش کلیک، اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ را در روزهای سیزدهم الی هفدهم ماه ژوئن برگزار می‌کند. جالب است بدانید که اطلاعات مربوط به زمان برگزاری این کنفرانس برای اولین بار از سوی دستیار صوتی و هوشمند اپل یعنی سیری (Siri) فاش شد. ساعاتی پیش از اینکه کمپانی اپل به طور رسمی تاریخ و زمان برگزاری رویداد WWDC 2016 را اعلام کند، فردی در قالب یک سوال زمان برگزاری این کنفرانس را از دستیار صوتی آیفون خود یعنی سیری پرسید و سیری در پاسخ به وی مستقیما به زمان برگزاری این کنفرانس اشاره کرد.

کمپانی اپل تیزر منحصر به فردی را نیز برای این کنفرانس در نظر گرفته که در آن کدنویسی‌های رنگارنگی صورت گرفته است. ظاهرا در خطوط رنگی ارائه شده در این تصویر به قابلیت‌های جدید نسخه‌های بعدی سیستم عامل آی او اس اپل اشاره شده است. به عنوان مثال خطی که عبارت "Hello rain in five minutes" را در بر می‌گیرد، احتمالا نشان دهنده هوشمندتر شدن سیستم عامل آی او اس در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا خواهد بود. پیش بینی شده که در نسخه جدید این سیستم عامل قابلیتی ایجاد شود که دستگاه برای برزو ناهنجاری‌های مرتبط با آب و هوا به کاربر اعلان هشدار نماید.

۱

متاسفانه اپل هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ خود و برنامه‌ریزی که برای آن در نظر گرفته، ارائه نکرده است. در هر صورت برای مشاهده عملکرد اپل در این کنفرانس و موارد مد نظر وی باید تا تاریخ سیزدهم ماه ژوئن صبور باشیم.

منبع:

phonearena

ارسال نظر