شارژر بی‌سیم اپل به تاخیر می‌افتد؟

رسانه کلیک - در حالی‌که هیچ منبع رسمی این شایعات را تأیید نکرده است، اما احتمالاً شرکت اپل شارژر بی‌سیم را به‌صورت آپشن در اختیار کاربران خود قرار دهد.

شارژر بی‌سیم اپل به تاخیر می‌افتد؟

شب گذشته در توئیتی ، جان گروبر ، خبرنگار فعال در حوزه اخبار مربوط به شرکت اپل، اعلام کرد این شرکت به‌زودی نسل جدید شارژرهای خود را که همان شارژرهای بی‌سیم است، به بازار خواهد فرستاد. این خبرنگار پیش از این هم اخباری از جدیدترین اطلاعات تلفن‌های همراه این شرکت توئیت کرده بود.

گروبر اشاره کرد: « می‌دانم که این شارژرها به‌صورت آپشن، جداگانه فروخته می‌شود و به IOS ۱۱٫۱ اضافه خواهد شد. اما نمی‌دانم که این قابلیت به‌صورت نرم‌افزار خواهد بود یا سخت‌افزار . در هر صورت احتمالاً شرکت اپل تا ۳ هفته دیگر این خبر و جزئیات آن را اعلام خواهد کرد».

مفهوم شارژر القایی و یا همان شارژر بی‌سیم از زمانی سر زبان‌ها افتاد که این شرکت از Apple Watch خود در سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد. چنانچه توئیت گروبر درست باشد و این آ پشن عملاً به گوشی‌های بعدی اپل اضافه نشود، این اولین باری است که اپل بعد از عرضه گوشی‌های خود به بازار، به آن‌ها آپشن اضافه کرده است.

البته تمامی این‌ها در حد گمانه‌زنی است و هیچ سند و مدرکی از این اخبار در اختیار نداریم؛ اما احتمالاً شرکت اپل به‌زودی اخباری را ارائه خواهد داد. همچنین قرار است این شرکت جشنی به مناسبت دهمین سال تولید گوشی‌های خود، در ماه سپتامبر برگزار کند.

ارسال نظر