اپل با طیف رنگی جدیدی به بازار می آید

شرکت اپل به تازگی از محصول جدید خود با رنگی متفاوت رونمایی کرده است. این محصول که انتظار می رود پیشگام در تحول رنگی در شرکت اپل باشد، از طیف "Gold" و "Rose Gold" به رنگ زرد پر حرارت رسیده است.

اپل با طیف رنگی جدیدی به بازار می آید

به گزارش کلیک، شرکت اپل در اقدامی به طراحی و پیش تولید محصولی جذاب با رنگی متفاوت پرداخته است. "iPad Pro 12.9" اینچی که این روزها با ارزش ۱۸۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. نخستین بار این محصول توسط شرکت اپل در مراسم خیریه موزه لندن به معرض فروش گذاشته شد. پیش بینی می شود قیمت "iPad Pro 12.9" اینچی به ۱۰ هزار پوند، ۱۵ هزار پوند و در برخی طراحی ها تا ۱۵ هزار و ۲۱ هزار پوند نیز برسد.

کارشناسان فروش این شرکت عنوان کرده اند در ازای پرداخت این مبلغ و خرید iPad Pro 12.9 اینچی، یک قلم هوشمند اپل، کاور تمام چرم و همچنین قاب هوشمند از چرم آبی و در پرداخت های فوق العاده یک صفحه کلید هوشمند نیز در پکیج به خریدار تحویل داده می شود. شرکت اپل این فروش ویژه را به مدت محدود در برنامه فروش خود گذاشته است. گرانترین محصول این شرکت در فروش ویژه، مک پرو قرمز رنگ با قیمت ۹۷۷ هزار دلار و همچنین عجیب ترین مبلغ به هدفون Rose Gold با قیمت ۴۶۱ هزار دلار تعلق دارد. این طرح تا ۲۸ آپریل ادامه دارد.

منبع: thenextweb

ارسال نظر