اپل احتمالا سال 2018 را با کاهش قیمت آیفون های خود آغاز کند!

 رسانه کلیک - اخباری مبنی بر سقوط قیمت پرچمداران اپل منتشر شده است که بر اساس آن، اپل در سال 2018 به فکر کاهش قیمت آیفون های خود است تا سهم بیشتر بازار را بدست آورد.

اپل احتمالا سال 2018 را با کاهش قیمت آیفون های خود آغاز کند!

به گزارش کلیک ؛ به نقل از وبگاه wccftech، به نظر می رسد شرکت اپل قصد دارد قیمت نسل جدید گوشی های هوشمند خود را یعنی آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از اوایل سال 2018 کاهش دهد تا بدین طریق باعث رشد بیشتر تقاضا و جذب سهم بیشتر بازار شود.

با توجه به اخبار منتشر شده، تقاضا برای آیفون X و مدل های دیگر از آنچه که این غول تکنولوژی تصور می کرد، با توجه به قیمت بالای این محصول کمتر بوده است؛ از همین رو این شرکت به فکر کاهش قیمت آیفون های خود افتاده تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

اما احتمالا این اخبار شایعه است و شرکت اپل طبق عادت همیشگی خود، قبل ار عرضه محصول جدید قیمت مدل های قدیمی خود را کاهش می دهد و این سقوط قیمت در سال 2018 نشان خواهد داد که اپل قصد دارد مدل های جدید خود را به زودی به بازار معرفی کند.

یکی از اصلی ترین دلایل این افت قیمت می تواند میزان افزایش تقاضا در بازار باشد یا دلیل دیگر این کاهش قیمت را می توان کاربران چینی دانست که به قیمت گوشی اهمیت می‌دهند؛ بنابراین کاهش قیمت در سال 2018 می‌تواند باعث افزایش فروش در کشوری مثل چین شود که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا به شمار می‌رود.

اخیرا شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه اپل برای سال 2018 سه آیفون با نام تجاری جدید اعلام می کند که یکی از این گوشی ها نمایشگری بزرگتر از آیفون ایکس دارد و همچنین شایعه دیگری از عرضه آیفون ایکس پلاس حکایت دارد.

با این حال، این شایعات را هنوز نباید کامل باور کرد، زیرا خیلی عجیب است که یک شرکت بخواهد قیمت محصول خود را پس از چند ماه عرضه کاهش دهد. باید منتظر ماند تا دید اپل در سال 2018 چه تصمیمی دارد و اگر هم کاهش قیمتی در کار باشد، باید دید که نتیجه آن در بازار گوشی های موبایل در عمل به چه صورت خواهد بود.

ارسال نظر