کارمند اپل مشخصات آیفون های جدید را لو داد!

رسانه کلیک - در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از جدیدترین محصولات اپل باقی نمانده، یکی از کارکنان این شرکت بسیاری از مشخصات آیفون ۸ و X را لو داد.

کارمند اپل مشخصات آیفون های جدید را لو داد!

جدیدترین محصول اپل به نظر می رسد با نام آیفون X به بازار عرضه شود. این شرکت نسخه ارزان‌تری از آیفون X ساخته و با نام آیفون ۸ روانه بازار می‌کند. می‌توان گفت هر دو مدل دارای مشخصات یکسانی هستند؛ برای مثال، هر دو مجهز به فناوری تشخیص چهره بوده که با نگاه به صفحه‌نمایش، قفل آن ها باز می‌شود.

مشخصات آیفون ۸ و X در حالی لو رفته که این شرکت، نرم‌افزاری مخفی را جهت قدرتمندتر کردن دستگاه دانلود کرده که در این بین، شخصی اطلاعات مربوط به مشخصات داخلی آیفون را منتشر کرده است.

جزئیات مربوط به این فایل‌ها در اینترنت وجود دارد اما به دلیل آدرس های بسیار مبهم، دسترسی افراد به این جزئیات بسیار سخت شده است.

به احتمال بسیار زیاد، انتشار این فایل‌ها در اینترنت توسط یکی از کارکنان این شرکت در اختیار دو سایت ۹to5Mac و MacRumors قرار داده شده است. هنوز معلوم نیست که انگیزه این فرد از لو دادن مشخصات آیفون های جدید چه بوده اما این کار توسط هر کسی که انجام شده باشد، احتمالاً از میزان خسارتی که به شرکت اپل وارد می‌کند، آگاهی نداشته است.

این دومین بار است که دانلود مخفیانه نرم‌افزاری باعث لو رفتن مشخصات آیفون می شود. سری قبل، اپل در حال دانلود نرم‌افزار مربوط به سیستم‌ عامل اسپیکرهای هوشمند HomePod بود که همراه با آن، بسیاری از جزئیات مربوط به آیفون لو رفت.

ارسال نظر