احتمال رونمایی از آیپد ایر 3 و آیفون 5se اپل در روز 15 مارس

پیش از این می‌دانستیم که احتمالا اپل طی ماه مارس آیپد ایر 3 و آیفون 5se خود را معرفی می‌کند، اما طبق تازه‌ترین گزارش سایت 9to5Mac تاریخ دقیق رونمایی از این دو محصول پانزدهم ماه مارس اعلام شده است.

احتمال رونمایی از آیپد ایر 3 و آیفون 5se اپل در روز 15 مارس

به گزارش کلیک، اپل برای روز پانزدهم ماه مارس 2016 رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته است. احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی رسمی اپل از آیپد ایر 3 و آیفون 5se خواهیم بود. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در این رویداد از بندهای جدیدی برای ساعت هوشمند خود رونمایی کند. گفته شده که آیپد ایر 3 اپل نسبت به نسخه‎های پیشین این محصول کوچک‌تر بوده و وضوح تصویر 4K را ارائه می‌کند.

اما در سمت مقابل آیفون 5se توجه بسیاری از افراد و کارشناسان را به سمت و سوی خود جلب کرده است. احتمالا این آیفون نسخه‌ای ارزان قیمت و مقرون به صرفه از سری محصولات آیفون اپل محسوب می‌شود که در کنار قیمت کمترش، کیفیت ساخت محصولات برند اپل را ارائه می‌کند. در این بین برخی از افراد هم معتقدند که آیفون 5se اپل از نظر مشخصات فنی و قابلیت‌های سخت افزاری محصولی قدرتمند خواهد بود و قیمت آن نیز چندان مقرون به صرفه در نظر گرفته نمی‌شود. این افراد عقیده دارند که تنها تفاوت آیفون 5se نسبت به سایر آیفون‌های جدید اپل در اندازه صفحه نمایش آن خلاصه می‌شود. ظاهرا آیفون 5se اپل از صفحه نمایشی 4 اینچی بهره‌مند خواهد شد.

شایان ذکر است که صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی کمپانی اپل به تایید نرسیده و اپل همواره در قبال پنهان‌سازی رمز و رازهای داخلی شرکت خود و محصولاتش بسیار عالی عمل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید چیری در حدود 45 روز دیگر صبر کنیم.

منبع: phonearena

ارسال نظر