اپل به خاطر هری پاتر به اینستاگرام پیوست

به تازگی کتاب جدیدی از مجموعه داستان‌های هری پاتر به بازار عرضه شده است و نظر مشتاقان و طرفداران این کتاب را به خود جلب کرده است.  هم‌زمان با عرضه این کتاب، اپل نیز حساب رسمی کاربری در اینستاگرام برای آی‌بوک ایجاد کرده است.

اپل به خاطر هری پاتر به اینستاگرام پیوست

به گزارش کلیک، اپل به تازگی حساب رسمی آی‌بوک در اینستاگرام باز کرده است. این حساب کاربری هم‌زمان با عرضه کتاب هری‌پاتر در هفته جاری باز شده است. در صفحه این حساب کاربری لینک قرار دارد که با کلیک روی آن کاربر به صفحه iTunes هدایت می‌شود که کاربر می‌تواند از این طریق این صفحه و با استفاده از iBooks کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهد. نکته قابل توجه تخفیف قرار داده شده بر روی کتاب‌هایی است که اپل از طریق این صفحه خرید آن را به کاربران توصیه می‌کند که البته تخفیف قرار داده شده روی کتاب هری‌پاتر از سایر کتاب‌ها به دلیل پرطرفدار بودن آن بیشتر است. این کتاب مربوط به فیلم جدید هری‌پاتر است که مدتی پیش در وست اِند لندن عرضه شده است. در داستان این کتاب، هری پدر سه فرزند است که موضوع اصلی داستان است و کل داستان حول این موضوع می‌چرخد. بیشتر مطالب این کتاب بیشتر به صورت یک مکالمه است تا یک روایت.

کاربران مشتاق به همراهی صفحه جدید اپل یعنی iBookss می‌توانند با استفاده از جستجوی کلمه iBooks و یا از طریق لینک زیر به این صفحه اینستاگرام وارد شده و در صورت تمایل آن را Follow کنند. تا امروز تعداد همراهی کنندگان این صفحه در حدود ۲۸۵۱ ثبت شده است.

https://www.instagram.com/iBookss

ارسال نظر