اپل در خانه خود از سامسونگ شکست خورد

اپل سال‌ها به خود می‌بالید که گوشی‌های آیفون این شرکت توانسته است در جلب رضایت کامل مشتریان آمریکایی موفق عمل کنند. اما سامسونگ توانست با گوشی گلکسی نوت ۵ خود مردم آمریکا را مجذوب خود کند و این گونه گوی سبقت را از اپل ربود.

اپل در خانه خود از سامسونگ شکست خورد

به گزارش کلیک، اپل سال‌های زیادی به این موضوع که گوشی‌های آیفون این شرکت انتخاب اول مشتریان آمریکایی بود، افتخار می‌کرد. اما همانطور که شاخص مرتبط به رضایت مشتریان آمریکایی نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است با گوشی گلکسی نوت ۵ خود این غول آمریکایی را نابود کند.

مدت زمان کمی بعد از اینکه اعلام شد سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی در آمریکا جایگاه اول را از آن خود کرده است، خبر شکست دادن اپل توسط سامسونگ، نیز در همه جا منتشر شد.

با جرأت می‌توان گفت که گلکسی نوت ۵ گوشی بی نظیر است و بر خلاف وجود بحث‌هایی در مورد پیشی گرفتن اعضای قدرتمند خانواده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، باز هم به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها از این گوشی کاملا راضی هستند

طبق رده بندی انجام شده، در نظرسنجی صورت گرفته در سراسر آمریکا، ۸۶ درصد افراد از این گوشی رضایت داشته‌اند و گوشی آیفون ۶ اس پلاس با ۸۵ درصد میزان رضایت پس از گلکسی نوت ۵ در جایگاه دوم قرار گرفته است.

ممکن است در ابتدا به نظر برسد که یک درصد تفاوت میزان بسیار ناچیزی است، اما با در نظر گرفتن جوانب مختلف و تعداد بالای افراد شرکت کننده در این نظرسنجی، در می‌یابیم که برنده شدن در این رقابت برای سامسونگ، یک فتح بزرگ محسوب می‌شود.

در حالی که افراد زیادی منتظر پرچمداران جدیدتر سامسونگ هستند، اما از گوشی‌های قبلی این شرکت آسیایی، یعنی گلکسی ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۴، نیز کاملا رضایت دارند و هر دوی آن‌ها با میزان رضایت ۸۴ درصد، به طور مشترک در جایگاه سوم قرار دارند.

در مقابل گوشی آیفون ۶ اس که یک سال زودتر از گلکسی نوت ۴ به بازار عرضه شد، با میزان رضایت ۸۳ درصد در جایگاه چهارم قرار دارد.

با این وجود که به نظر می‌رسد که مردم آمریکا از گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ رضایت کامل دارند، اما مشتریان هنوز به این برند اعتماد کامل ندارند.

طبق لیست منتشر شده در مورد قابل اعتمادترین شرکت‌های سازنده گوشی بر مبنای شاخص میزان رضایت مشتریان آمریکایی، سامسونگ در سال گذشته با جلب ۸۰ درصد اعتماد مردم به خود با اختلاف ناچیز با اپل که ۸۱ درصد اعتماد مردم را به دست آورده است، توانسته است جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. همانطور که می‌بینید مردم هنوز بیشترین اعتماد را به اپل دارند و این شرکت از این نظر توانسته است قدرتمند و بدون رقیب در جایگاه اول باقی بماند.

منبع: ۹to5google

ارسال نظر