هرم غول پیکر اپل ناپدید شد

هرم غول پیکر زباله اپل ناپدید شده است و به زودی باید شاهد رونمایی اپل از دومین مرکز علمی این شرکت به نام  Spaceship Campus 2 باشیم. قرار است به زودی تعدادی از کارمندان اپل به این مرکز انتقال یابند.

هرم غول پیکر اپل ناپدید شد

به گزارش کلیک، اپل حدود ۵ میلیارد دلار را برای ساخت این مرکز علمی عظیم هزینه کرده است. در روز سه شنبه یک ویدیو و تعدادی عکس توسط ماتیو رابرتز از محل ساخت این مرکز علمی منتشر شد.

screen-shot-2016-11-29-at-90434-am

در حال حاضر تنها یک کرین دیگر مشغول کار در این سایت برای ساخت ساختمان است و آن تپه غول پیکر زباله اپل که شهرت زیادی پیدا کرده بود به طرز چشمگیری کاهش یافته است و خاک اضافه برای ساخت چشم اندازه به اطراف این مرکز منتقل شده است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، در اوایل امسال به کارمندان این شرکت گفته بود که اپل درصدد است تا اولین گروه را در ژانویه ۲۰۱۷ به این "فضاپیما" بفرستد.

۵۶c4c06e6e97c662008b7c2f-12801111

با این حال چند ماه پیش شهر کوپرتینوی کالیفرنیا اطلاع داده بود که تکمیلی پروژه ساخت این مرکز به چند ماه عقب تر یعنی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ منتقل خواهد شد.

سپس و در ماه سپتامبر حتی توسط بازرس مهندسی شهر کوپرتینو، یعنی شرکت ۴Leaf، هم اعلام شد که به دلیل مسائل مالی، تکمیل این پروژه با چند ماه تاخیر و در ماه ژوئن اتفاق خواهد افتاد؛ اسناد این اطلاعیه هم در بیزنس اینسایدر موجود است.

به گفته ۴Leaf: اگرچه که هنوز به طور رسمی چیزی به ما گفته نشده است اما متوجه شده ایم که پروژه مرکز علمی شماره دو اپل یا همان AC2، از برنامه ۳۱ ماهه مقرر شده خود برای تکمیل ساخت عقب افتاده است.

apple-campus-2-10

البته با این که رونمایی اصلی این مرکز یکی دو ماه به تاخیر افتاده است، هیچ اظهار نظر عمومی در این مورد صورت نگرفته و در دراز مدت هیچ تاثیری بر روی کارکرد این مرکز نخواهد داشت. چراکه به نظر می رسد که این مرکز قرار است به دومین موفقیت چشمگیر اپل طی یک دهه گذشته تبدیل شده و تا چندین سال همین موقعیت را حفظ کند.

ارسال نظر