اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل تاییدیه FCC را دریافت کرد

رسانه کلیک - بازار اسپیکرهای هوشمند در حال رشد است و شرکت های مختلف محصولات خود را معرفی کرده اند. در این میان اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل را باید به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این صنعت به حساب آورد.

اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل تاییدیه FCC را دریافت کرد

اپل سال گذشته از اولین اسپیکر هوشمند خود با نام هوم پاد رونمایی کرد ( هوم پاد اپل؛ رقیب گوگل هوم و الکسا آمازون ). انتظار می رفت که اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل در اواخر سال 2017 روانه بازار شود، ولی این اتفاق رخ نداد و باید منتظر عرضه آن در اوایل امسال باشیم.

در حالی که اپل به تاریخ دقیق عرضه این محصول اشاره ای نکرده است، هوم پاد به تازگی توانسته در ایالات متحده آمریکا تاییدیه FCC را دریافت کند. با دریافت این تاییدیه، انتظار می رود این محصول در آینده نزدیک روانه بازار شود.

اگر چه نمی توان با قطعیت اعلام کرد که به علت دریافت تاییدیه FCC توسط هوم پاد اپل، این محصول در آینده نزدیک روانه بازار می شود، ولی دریافت آن نشان از عدم وجود ممنوعیت فروش این دستگاه در خاک آمریکا دارد.

در روزهای اخیر گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه تولیدکنندگان این محصول آماده ارسال دستگاه های تولیدی خود برای فروش هستند.

هوم پاد

اپل در نزدیکی ماه مارس معمولا از محصولات جدید یا نسخه های بروز شده دستگاه های خود رونمایی می کند. در سال گذشته در این ماه شاهد رونمایی از نمونه اقتصادی آیپد بودیم. با توجه به این موضوع شاید فروش اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل در ماه مارس آغاز شود.

با توجه به گزارشات، هوم پاد در زمان عرضه قیمتی برابر با 350 دلار خواهد داشت. در بازار اسپیکرهای هوشمند شرکت های زیادی فعالیت دارند و ورود دیرهنگام اپل می تواند به عنوان یک ضعف محسوب شود. هم اکنون این بازار در اختیار شرکت های آمازون و گوگل است.

گزارشات به رشد فروش اسپیکرهای هوشمند اشاره دارند و این موضوع خبر خوبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود. اپل به علت محبوبیت بالا در بازار و همچنین به کمک مشتریان وفادار خود می تواند به سهمی قابل قبولی در این بازار دست پیدا کند.

ارسال نظر