نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12 عرضه شد

رسانه کلیک - اپل نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12 را در اختیار صاحبان محصولات خود قرار دارد. علاوه بر این سیستم عامل شاهد عرضه watchOS 5 نیز هستیم.

نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12 عرضه شد

نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12 به همراه watchOS 5 و tvOS 12 در اختیار کاربران قرار گرفت. اپل تا به امروز چندین نسخه بتا از سیستم عامل آی او اس 12 را عرضه کرده بود.

کاربران محصولات اپل که از جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل این شرکت پشتیبانی می کند، می توانند امروز این بروزرسانی را دریافت کنند. نسخه نهایی سیستم عامل iOS 12 برای گوشی آیفون 5s نیز عرضه شده است.

اپل در جدیدترین نسخه از سیستم عامل iOS روی افزایش عملکرد محصولات خود تمرکز کرده است. بر اساس اعلام این شرکت، دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS 12 تا 70 درصد اپلیکیشن ها را سریع تر اجرا می کنند.

افزایش عملکرد می تواند بسیاری از صاحبان گوشی های قدیمی شرکت اپل را خوشحال کند. یکی از ویژگی های جدید این سیستم عامل، وجود میانبر Siri برای اپلیکیشن های iOS است. این سیستم عامل قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

سیستم عامل iOS 12 برای کاربران دستگاه های آیفون 5s و نسخه های جدیدتر آن، تمام نمونه های آیپد ایر و آیپد پرو، آیپد 5، آیپد 6، آیپد مینی 2 و نسخه های جدیدتر آن و همچنین نسل ششم آیپاد تاچ عرضه شده است.

در صورتی که صاحب ساعت هوشمند اپل هستید، از امروز می توانید watchOS 5 را برای اپل واچ خود دریافت کنید. این سیستم عامل واچ فیس های جدیدی را برای کاربران به همراه دارد. در این نسخه از سیستم عامل می توانید با نزدیک کردن ساعت به دهان خود، با دستیار مجازی اپل ارتباط برقرار کنید.

اپل سیستم عامل tvOS 12 را نیز برای نسل چهارم و نسخه 4K اپل تی وی عرضه کرده است. این سیستم عامل از سیستم صوتی Dolby Atoms پشتیبانی می کند.

ارسال نظر