تصاویر و فیلم های ثبت شده با آیفون ۷ را ببینید

یکی از جذاب ترین قابلیت های آیفون ۷، استفاده از دوربین های جدید با ویژگی ها جذاب در آن است. اگر می خواهید تصاویر ثبت شده با دوربین آیفون ۷ را ببینید با ما همراه شوید.

تصاویر و فیلم های ثبت شده با آیفون ۷ را ببینید

به گزارش کلیک، اگر شما قصد دارید گوشی آیفون خود را به روز کنید و مدل جدید تری خریداری نمایید، اپل امسال با عرضه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دلایل زیادی را جهت انجام این کار برای شما فراهم کرده است: پردازنده قدرتمند تر با سرعت فوق العاده، بدنه ضد آب، صفحه نمایش فوق العاده روشن، بلندگو های استریو و قابلیت های مهیج دیگر.

یکی از برجسته ترین تغییراتی که در آیفون های امسال رخ داده است، مربوط به دوربین آن هاست. به خصوص مدل ۷ پلاس که شاهد به کارگیری دوربین دوگانه در خود بوده است. اگر چه ما برای مشاهده قابلیت های این سیستم لحظه شماری می کنیم، از طرف دیگر مدل معمولی آیفون ۷ نیز از دوربین جدید و مسحور کننده ای برخوردار است. اکنون ما بیش از این شما را منتظر نمی گذاریم و تصاویر گرفته با دوربین آیفون ۷ را برای شما قرار می دهیم.

گوشی های سری آیفون به داشتن دوربین های همه کاره مشهور هستند که به آن ها امکان می دهد؛ هم در ثبت تصاویر ثابت جذاب و هم در ضبط فیلم های پر وضوح عملکرد خوبی داشته باشند. اپل این رویه را با به روز رسانی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۷ ادامه داده است.

رزولوشن دوربین آیفون ۷ مانند آیفون ۶S همان ۱۲ مگاپیکسل است ولی بسیاری از ویژگی های آن ارتقا پیدا کرده اند. به عنوان مثال در دوربین جدید از دریچه دیافراگم f/1.8 استفاده می شود که می تواند نور بیشتری را جذب نماید. همچنین قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز به دوربین آیفون جدید اضافه شده است.

دوربین این گوشی به ۶ عدسی جدید مجهز است و علاوه بر آن، چراغ LED آن نیز قوی تر شده و می تواند نور بیشتری را برای عکاسی در محیط های تاریک فراهم کند.

در بخش زیر می توانید تصاویر و فیلم گرفته شده با دوربین آیفون ۷ را مشاهده کنید:

فیلم

تصاویر

apple-iphone-7-camera-gallery1

apple-iphone-7-camera-gallery2

apple-iphone-7-camera-gallery4

apple-iphone-7-camera-gallery5

apple-iphone-7-camera-gallery6

apple-iphone-7-camera-gallery7

apple-iphone-7-camera-gallery8

apple-iphone-7-camera-gallery9

night-w-flash

apple-iphone-7-camera-gallery

ارسال نظر