تصویر جدید آیفون ۷ اپل از تجهیز دستگاه به نمایشگری بدون حاشیه خبر می‌دهد

ساعاتی پیش تصویری غیررسمی از آیفون ۷ اپل منتشر شد که در آن پنل جلویی دستگاه به تصویر کشیده شده است. در این تصویر صفحه نمایش آیفون ۷ از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد.

تصویر جدید آیفون ۷ اپل از تجهیز دستگاه به نمایشگری بدون حاشیه خبر می‌دهد

تاکنون شایعات زیادی در رابطه با آیفون ۷ اپل منتشر شده، اما هنوز تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی فرصت زیادی باقی مانده است. طبق تازه‌ترین تصویری که از این گوشی منتشر شده، ظاهرا آیفون ۷ اپل از صفحه نمایشی بدون حاشیه بهره‌مند می‌شود. البته بسیار از افراد و کارشناسان عقیده دارند تصویر ارائه شده حقیقی نبوده و با استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویری همچون فتوشاپ تدوین شده است.

در بخش زیر تصویری که گفته شده مربوط به آیفون ۷ اپل است را مشاهده می‌کنید. با توجه به این تصویر کاملا مشخص است که نمایشگر دستگاه از طراحی بدون حاشیه بهره‌ می‌برد اما با بزرگنمایی در تصویر ارائه شده می‌توانیم متوجه تدوین‌های ریز و دقیقی که بر روی آن انجام شده شوید.

۱

همانطور که می‌بینید به نظر می‌رسد که در تصویر فوق با استفاده از نرم افزاری ادیت عکس تدوین شده باشد. در تصویر زیر این موضوع ب وضوح قابل حس است.

۲

در هر صورت شایعات پیرامون آیفون ۷ اپل هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. چندی پیش گفته شد که احتمالا آیفون ۷ اپل از بدنه‌ای تمام شیشه‌ای بهره‌مند می‌شود و ظاهرا اپل قصد دارد که از آیفون با نمایشگر ۵٫۸ اینچی نیز رونمایی کند. همچنین گفته شده که آیفون ۷ اپل از پنل نمایشگر AMOLED بهره‌مند می‌شود. سیستم روی چیپ (SoC) قدرتمند A10 اپل هم از دیگر مشخصات آیفون ۷ اپل خواهد بود. ضمنا منابع خبری متعدد از احتمال بهره‌مندی آیفون ۷ اپل به دوربین دوگانه خبر داده‌اند. نظر شما در رابطه با تصویر جدید ارائه شده چیست؟ آیا آیفون ۷ اپل به نمایشگری بدون حاشیه مجهز می‌شود؟

منابع:

phonearena

۹to5Mac

ارسال نظر