افزایش توان باتری آیفون ۷ و حذف دکمه Home از پنل جلویی آن!

ساعاتی پیش شاهد انتشار تصاویر جدیدی از آیفون ۷ اپل بودیم که در آن‌ها به دو موضوع بسیار جالب اشاره شده است. اولین موضوع مربوط به افزایش ظرفیت باتری این گوشی و دومین موضوع مربوط به حذف دکمه Home از پنل جلویی دستگاه است.

افزایش توان باتری آیفون ۷ و حذف دکمه Home از پنل جلویی آن!

همانطور که می‌دانید هنوز زمان زیادی تا رونمایی از آیفون‌های جدید اپل که احتمالا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نام خواهد داشت، باقی مانده است. انتظار داریم که طی ماه سپتامبر سال جاری شاهد معرفی این محصولات باشیم، اما شایعات و خبرهای داغ مربوط به آیفون ۷ اپل از هم اکنون منتشر شده‌اند.

چندی پیش خبری از سوی منابع چینی زبان منتشر شد که از احتمال تجهیز آیفون ۷ اپل به بدنه‌ای سرامیکی خبر می‌داد. همچنین چندین و چند بار اخبار و شایعات گسترده‌ای در رابطه با بهره‌مندی آیفون ۷ اپل از دوربین دوگانه منتشر شده است. با این وجود هنوز کمپانی اپل به هیچ وجه صحت هیچ یک از این خبرها را به تایید نرسانده است. اما امروز شاهد خبرهای جدیدی در رابطه با آیفون ۷ اپل بودیم که به واقع می‌توانند خبرهای جالب توجهی محسوب شوند.

به گزارش کلیک، ظاهر اپل قصد دارد که ظرفیت باتری آیفون ۷ خود را نسبت به آیفون ۶ افزایش دهد. به تازگی شاهد انتشار تصویری از سوی منابع چینی زبان بودیم که گفته شده در آن قاب پشتی آیفون ۷ اپل نمایش داده شده است. این تصویر را در بخش زیر می‌توانید مشاهده کنید. در این تصویر ظرفیت باتری آیفون ۷ برابر با ۷٫۰۴ وات ساعت حک شده است. این موضوع در حالیست که باتری آیفون ۶ اس اپل هم اکنون ظرفیت و توانی معادل با ۶٫۶۱ وات ساعت دارد. بنابراین اگر صحت این خبر تایید شود، باتری آیفون ۷ نسبت به آیفون۶ اس اپل چیزی در حدود ۶٫۵ درصد افزایش توان خواهد داشت.

۱

علیرغم اینکه نمی‌توان به تصویر فوق کاملا اعتماد کرد، باید اشاره کنیم که تجهیز آیفون ۷ اپل به یک باتری قدرتمندتر و بزرگ‌تر چندان دور از انتظار نیست. به احتمال زیاد اپل سوکت ۳٫۵ میلیمتری هندزفری را از بدنه آیفون جدیدش حذف می‌کند و این موضوع منجر می‌شود تا فضای خالی بیشتری در اختیار اپل قرار گیرد. پیش از این گفته شده بود که اپل به جای قطعه سخت افزاری سوکت ۳٫۵ میلیمتری هندزفری از اسپیکرهای مضاعفی استفاده خواهد کرد. به طور کلی با حذف قطعه سخت افزاری مربوط به سوکت هندزفری و افزایش فضای خالی موجود در بدنه دستگاه، احتمال استفاده از یک باتری بزرگ‌تر در آیفون ۷ اپل ناممکن نخواهد بود.

اما تصویر بعدی منتشر شده به واقع جالب است. در این تصویر پنل جلویی آیفون ۷ اپل نمایش داده شده است و در بخش زیرین آن دکمه مشهور دایره‌ای شکل Home دستگاه مشاهده نمی‌شود! منبع منتشر کننده این تصویر مدعی شده که اپل دکمه Home را از آیفون ۷ حذف می‌کند و صفحه نمایش دستگاه را به گونه‌ای طراحی خواهد کرد که قابلیت اسکن و شناسایی اثر انگشت کاربر را داشته باشد! این موضوع می‌تواند به واقع جالب توجه باشد و با توجه به پتنت‌هایی هم که پیش از این اپل در این رابطه با ثبت رسانده، احتمال تجهیز نمایشگر آیفون ۷ اپل به این قابلیت دور از انتظار نخواهد بود.

۲

منبع: phonearena

ارسال نظر