احتمال ۵٫۸ اینچی بودن آیفون ۸ قوت گرفت

شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ میلادی ۲ نسخه جدید از گوشی های آیفون به نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به بازار معرفی کرده است. یکی از برترین تحلیلگران اپل اخیراً ادعا کرده است که درسال ۲۰۱۷ میلادی اپل ۳ نسخه جدید از گوشی های آیفون را به بازار ارائه خواهد کرد.

احتمال ۵٫۸ اینچی بودن آیفون ۸ قوت گرفت

به گزارش کلیک، بر اساس ادعای مینگ چی کو، تحلیل گر بازار اوراق بهادار، اپل در سال ۲۰۱۷ قرار است ۳ نسخه جدید از گوشی های آیفون را به بازار عرضه کند. در ساخت صفحه نمایش این نسخه های جدید از گوشی های آیفون و همچنین دوربین این گوشی ها از تکنولوژی های پیشرفته تری استفاده شود. بر این اساس بیشترین تفاوت گوشی های آیفون سال آینده با گوشی های کنونی آیفون صفحه نمایش و دوربینی است که در آن ها استفاده شده است.

به عقده کو اندازه صفحه نمایش گوشی های آینده آیفون شبیه به اندازه صفحه نمایش گوشی های آیفونی خواهد بود که هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته شده است در این گوشی ها از صفحه نمایش ال سی دی استفاده خواهد شد اما نسخه دیگری از آیفون در سال آینده به بازار ارائه خواهد شد که برای صفحه نمایش آن از صفحه نمایش اُ ال ای دی استفاده خواهد شد. همچنین در این نوع گوشی ها، دوربین های دو گانه تعبیه خواهد شد.

صفحه نمایش های اُ ال ای دی نوعی از صفحه نمایش هستند که قبلاً در گوشی های هوشمند بسیاری از آن ها استفاده شده است. گلکسی S7 سامسونگ و گوگل پیکسل دو گوشی هستند که در آن ها از این نوع صفحه نمایش ها استفاده شده است. کنتراست رنگی در این نوع صفحه نمایش ها بسیار بالا است و به همین دلیلی رنگ ها با وضوح و شفافیت بیشتری در صفحه نمایش نشان داده می شوند. در واقع استفاده از این نوع صفحه های نمایش در نسخه های بعدی آیفون باعث می شود که وضوح و شفافیت رنگی در این گوشی ها بیشتر از قبل باشد. بیش از این اپل در اپل واتچ و در مک پرو جدید از این فناوری استفاده کرده بود.

البته تمام موارد گفته شده در بالا شایعات در خصوص نسل بعدی آیفون هستند که به گفته کو قرار است در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شوند. قبلاً نیز بیش از ورود آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شایعاتی در خصوص ساخت آیفون ۷ پرو به گوش می رسید که هرگز به واقعیت تبدیل نشد.

اما اکنون شایعات این چنینی در خصوص استفاده از صفحه های نمایش اُ ال ای دی به گوش می رسند و علاوه بر این به نظر می رسد نسخه آینده آیفون در ۳ نوع متنوع به بازار عرضه شود. بر اساس آنچه تحلیل گر اپل می گوید ممکن است اندازه صفحه نمایش آیفونی که در آن از فناوری اُ ال ای دی قرار است استفاده شود چیزی بین ۵ تا ۵٫۸ اینچ باشد.

نکته قابل توجه این است که تمام این حدس و گمان ها در خصوص نسخه آینده آیفون توسط کو منتشر شده است. این فرد قبلاً نیز حدس و گمان های زیادی در خصوص نسخه های قبلی آیفون در شبکه های مجازی و مجلات منتشر کرده بود.

به هر حال آنچه که مهم است این است که هنوز ده ماه تا ارائه نسخه جدید آیفون به بازار فرصت هست و باید صبر کرد این حدس و گمان ها تا چه حد در دنیای واقعی نمود پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر