اپل محبوب ترین برند در میان نوجوانان

یک موسسه تحقیقاتی با به کار گرفتن بسیاری از شواهد و همچنین تحقیقات به نتایج بسیار جالبی در مورد محبوبیت گوشی های هوشمند و همچنین نرم افزارها در میان نوجوانان دست یافته است. این تحقیق که بر روی ده هزار نوجوان انجام شده است، نشان دهنده رشد محبوبیت گوشی های اپل در میان این رده سنی ست.

اپل محبوب ترین برند در میان نوجوانان

به گزارش کلیک، بسیاری از شرکت های طراح تکنولوژی به دنبال یافتن شواهدی از میزان علاقه مندی نوجوانان و جوانان و گرایشات این دسته از کاربران به انواع گوشی های هوشمند و یا نرم افزارهای خاص هستند. یک مرکز تحقیقاتی با انجام تحقیقات گسترده ای در دو سال پیاپی و با دنبال کردن گرایشات نوجوانان در خرید و انتخاب محصولاتی خاص به دنبال رسیدن به نتایجی مبنی بر کشف علاقه مندی این رنج سنی کاربران در محصولی خاص است.

پس از انجام تحقیق بر روی ده هزار نوجوان ۱۰ تا ۱۷ ساله، و انجام بازبینی تحقیقات سال گذشته بر روی شش هزار و پانصد نفر از نوجوانان، محققان به نتایج بسیار جالبی در مورد علاقه مندی نوجوانان و رشد گرایش آن ها به گوشی های اپل در یک سال گذشته دست یافتند.

در بهار گذشته نظر سنجی در میان نوجوانان نشان دهنده گرایش ۷۵ درصدی به مالکیت گوشی های آیفون شرکت اپل بود، که این میزان در نظرسنجی ماه اکتبر به ۷۹ درصد افزایش یافته است. این نظرسنجی همچنین نشان داد، کاربران گوشی های آیفون از سال گذشته تا کنون افزایش چشم گیری داشته اند تا جایی که این آمار ۶۹ درصدی به ۷۵ درصد تغییر کرده است.

تیم تحقیقاتی پس از انجام نظر سنجی در میان این تعداد از داوطلبان ، دریافتند تعداد ۲۶ درصدی از نوجوانان دارنده گوشی های اندروید تمایل بسیاری برای تعویض این گوشی ها و جایگزینی آن با گوشی های IOS شرکت اپل دارند.

همچنین در ادامه نتایج به دست آمده از تحقیقات، شرکت تحقیقاتی جین منستر (Gene Munster) شواهد دیگری در گرایشات نوجوانان به اپلیکیشن های محبوب مطرح کرده است. این شرکت در نتایج بدست آمده اپلیکیشن اسنپ چت (Snapchat) را یکی از محبوبترین اپلیکیشن های پیام رسان در میان نوجوانان معرفی کرده است.

در این نظرسنجی همچنین اپلیکیشن هایی نظیر اسنپ چت با ۳۵ درصد کاربر در صدر جدول اپلیکیشن های محبوب قرار دارد. که جایگاه بعدی از آن اینستاگرام با ۲۴ درصد در رتبه دوم و توئیتر و فیس بوک با تنها ۱۳ درصد از کاربران در رده های بعدی قرار گرفته اند.

شرکت های طراح تکنولوژی، پس از دریافت این نتایج با بررسی دلایل گرایش این رده سنی از کاربران به گوشی های هوشمند خاص و اپیکیشن های محبوب، به دنبال دست یابی به میزان بالاتری از محبوبیت و کارایی در میان نوجوانان هستند.

۸۹۸۹

ارسال نظر