آیفون ایکس 6.1 اینچی با قیمت 699 دلار عرضه می شود

رسانه کلیک - بر اساس شایعات اپل در سال 2018 از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد. به نظر می رسد تمامی آیفون های جدید طراحی مشابه آیفون X داشته باشند. آخرین اطلاعات منتشر شده به قیمت 699 دلاری آیفون ایکس 6.1 اینچی اشاره دارند. 

آیفون ایکس 6.1 اینچی با قیمت 699 دلار عرضه می شود

اپل در سال 2017 از سه گوشی آیفون رونمایی کرد که آیفون X را باید مهم ترین آن ها دانست. این دستگاه از طراحی متفاوتی بهره می برد و در آن خبری از سنسور اثر انگشت نیست. اپل قیمت بالایی را برای آیفون ایکس درنظر گرفته و این گوشی هوشمند در نسخه 64 گیگابایتی قیمتی برابر با 999 دلار و در نمونه 256 گیگابایتی با قیمت 1149 دلار به فروش می رسد ( اپل 3 ماه آخر سال میلادی گذشته 29 میلیون آیفون 10 فروخت ).

برخی از کاربران به علت قیمت بالای آیفون X از خرید آن منصرف می شوند. بر اساس گزارشات اپل در محصولات بعدی خود به قیمت توجه بیشتری خواهد داشت. این شرکت در نظر دارد در سال 2018 از آیفون ایکس 6.1 اینچی با قیمت 699 دلار رونمایی کند. این دستگاه به پنل LCD ، فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه ای مجهز می شود.

آیفون ایکس 6.1 اینچی

اپل برخی از ویژگی های آیفون های مجهز به نمایشگر بزرگ را از این دستگاه حذف خواهد کرد تا قادر به فروش آن با قیمت پایین تر باشد. در این دستگاه فناوری تاچ فیت جایگزین فورس تاچ خواهد شد و دوربین اصلی نیز به یک سنسور مجهز می شود ( اپل فناوری تاچ سه بعدی را به آیفون 6.1 اینچی خود اضافه نمی کند ).

گزارشات به این موضوع اشاره دارند که اپل برای افزایش فروش آیفون در کشور چین در حال توسعه این نسخه است. بر اساس اطلاعات جدید، آیفون ایکس 6.1 اینچی با قیمت 699 دلار به بازار عرضه می شود. مسلما این محصول باعث افزایش قدرت اپل در صنعت گوشی های هوشمند شده و سهم آیفون را در بازار افزایش می دهد ( رکورد بی سابقه اپل در گزارش های مالی سه ماهه چهارم 2017 خبرساز شد ).

علاوه بر این نسخه آیفون، اپل دو گوشی هوشمند دیگر را نیز در سال 2018 معرفی خواهد کرد. این دستگاه ها به نمایشگر OLED مجهز می شوند و از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برند.

ارسال نظر