وب سایت جدید اپل آیدی به کاربران iOS قابلیت دانلود کلیه اطلاعات را می دهد

رسانه کلیک - به گزارش بلومبرگ، اهالی کوپرتینو به زودی نسخه بازطراحی شده وب سایت اپل آیدی با قابلیت دانلود کلیه اطلاعات ذخیره شده را معرفی می کنند.

وب سایت جدید اپل آیدی به کاربران iOS قابلیت دانلود کلیه اطلاعات را می دهد

کاربران اپل به زودی قادر خواهند بود تا اطلاعاتی مانند مخاطبین، تصاویر، تنظیمات موزیک، دیتای تقویم و مواردی از این قبیل را از وب سایت اپل آیدی دانلود و در جای مطمئن ذخیره کنند. این قسمت به اشخاص اجازه می دهد تا کلیه اطلاعات ذخیره شده روی اپل ایدی (اطلاعات تمامی دستگاه های استفاده کننده) را به عنوان یک نسخه بکاپ همراه داشته باشند.

مسئولان اپل همچنین در نظر دارند تا وبسایت اپل ایدی را به گونه ای طراحی کنند که اجازه تغییر اطلاعات، غیر فعال کردن اپل آیدی و یا حذف آن در اختیار کاربر قرار گیرد.

در حال حاضر امکان تغییر اطلاعات یا حذف اپل ایدی، بدون داشتن یکی از دستگاه های اپل میسر نیست.

اپل در نظر دارد تا ابزار کنترل تنظیمات شخصی در محیط وب را تا اواخر ماه May در اروپا راه اندازی کند و گسترش آن در کشورهای دیگر پس از این اتفاق روی می دهد.

نسخه عمومی iOS 11.3 نیز با بهبود حریم شخصی کاربران همراه بود و بعد از باز کردن اپلیکیشن های مختلف (برای اولین بار) که به اطلاعات کاربران دسترسی دارند، صفحه ای پیرامون این موضوع به کاربر نمایش داده شده و اطلاعاتی جمع آوری شده (توسط اپل) و دلیل این امر را به کاربر توضیح می دهد.

ارسال نظر